AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Har Emmaljunga super viking mener jeg. Hvilken pose til sportsdelen? Ser Emmaljunga har egne kjøreposer (de man kan få i likt design som de ulike fargene/detaljene på vogn. Disse virker ikke til å dekke lenger opp enn midjen? Ser også at de har ulike dunposer. Må vi ha en for vinter og en for litt varmere årstid? Vil anta den kommer til å brukes i barnehagen også fordi de sover ute. Må selvsagt ikke være Emmaljunga sitt merke. Bør være lett å holde ren og vaske. Anonymkode: 8c259...0b3
Minlillelykke Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Anbefaler voksi city. God og varm pose som kan snurpes rundt hodet.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 2 minutter siden, Minlillelykke skrev: Anbefaler voksi city. God og varm pose som kan snurpes rundt hodet. Anbefaler du denne til alle årstider? Varm nok om vinteren? Anonymkode: 8c259...0b3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 Jeg har Emmaljunga scooter, og 3 andre vogner og bruker easygrow nature posen i alle 🙂 Helt super, veldig god og varm og passer alle vognene mine hvertfall. Anonymkode: 32a66...0ed
Minlillelykke Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler du denne til alle årstider? Varm nok om vinteren? Anonymkode: 8c259...0b3 Veldig god på vinteren. Når det har vært nede i -7 har snuppa vært god og varm. Passer sen høst og vinter. På tidlig vår bruker vi voksi colibri
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 Vi har en easygrow nature vinterpose. Også har vi en voksi urban vinterpose. Begge fungerer godt i emmaljunga vogna (duo Edge). Bruker dyne eller teppe dersom vinterposen er for varm, som i dag. Anonymkode: cb41a...c4e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 Jeg har også Super Viking og er fornøyd med Easygrow Nature om vinteren. Vår/sommer/høst bruker vi Easygrow Lite. Liker ikke Emmaljunga’ egne ”poser”. Anonymkode: 2a010...17c
hopeful Skrevet 10. februar 2019 #8 Skrevet 10. februar 2019 Vi har easygrow hood og kjempefornøyd (vi har emmaljunga edge duo). Det trekket som hører til vogna er vell mer et trekk for å ha utenpå pose/dyne for å redusere vind og trekk inn i vogna. Ikke meningen å bruke som en pose. På vinteren bruker vi posen nevnt over, da har han ofte ulllongs/strømpebukse og ullbody, og en ullgenser utenpå. Samt ullsokker, lue og votter når han skal sove. Om det nærmer seg -10 kan jeg ha på 2 lag ull på beina også. Når det nærmer seg sommer, går jeg over til vogndyne. Eventuelt et teppe over om det er kjøling. Også litt klær. Alt etter temperatur. En må prøve ut for å finne ut hva som funker for sin baby. Noen er varme, noen er kalde, andre sånn midt i mellom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå