Gå til innhold

Han SUGER i senga..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt dårlig sex 

aldri- før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste ..

Han er dårlig utstyrt - slik at jeg knapt kjenner at han er inni meg.

- i tillegg til det så blir han aldri med på noe forspill- han gnikker bare på clitoris ..

og han skal alltid fingre meg til orgasme før han tar meg bakfra - så jeg får aldri ri han etc..

Jeg har nå beg å "protestere"og sier at om han alltid skal fingre meg kan jeg runke han til han kommer- for hvorfor skal jeg ha penis i meg slik han får komme- men ikke omvendt.. han bilr da sur- og sier han kan bruke hendene selv i såfall..

jeg har hatt to partnere før hAn her- og med de var sex magisk ..

er dårlig sex en Ok dumpe- grunn?

Anonymkode: 83119...edf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump

• Liker 4
Skrevet

Slikker han?

Anonymkode: 9b877...6b6

• Liker 2
Skrevet

Ja, dårlig sex er definitivt dumpegrunn. Forstår ikke at noen lurer på det engang. Sex er en viktig faktor i et forhold! Ja en viktig faktor i livet! 

Det blir litt som å spørre "Jeg drikker melk hver dag fordi jeg vet at jeg trenger kalsium, men jeg brekker meg nesten av smaken. Er det greit at jeg slutter med å drikke melk?" 

Ja det er klart at det er det! Det finnes andre måter å få i seg kalsium på! Da "dumper" man melk og finner seg noe bedre. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

er dårlig sex en Ok dumpe- grunn?

Dårlig kjemi er jo en gyldig grunn...

• Liker 2
Skrevet

Men, herregud hvorfor er du sammen med en fyr du ikke har seksuell kjemi med????

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor ble du i utgangspunktet sammen med Han? Jeg hadde aldri klart å bli forelsket i noen jeg ikke hadde hatt god sex med og omvendt, jeg har ikke god sex med de jeg ikke et forelsket i. 

Anonymkode: b32e1...72c

• Liker 1
Skrevet

Typen min var heller ingen Don Juan i sengen da vi begynte å holde på (og det gjorde at det tok lang tid for meg å få følelser for han faktisk. Siden den kjemien er sykt viktig).

men nå, ett år senere så er alt dritbra. Jeg synes det var veldig vanskelig å hinte osv til hva jeg likte i starten, men litt etter litt begynner ting å falle på plass så nå er sexen knallbra. Og tro meg jeg vurderte lenge å dumpe han... De første månedene tok han såvidt på meg nedentil før sex. Han kom, og så var vi ferdige... Nå slikker/fingrer han meg som regel lenge først.. gjør meg ordentlig kåt. Også har han har blitt ganske dominant i sengen, det tenner jeg også veldig på😍 hadde aldri trodd jeg kom til å ha så mye bra sex med han for et halvt år siden. 

Så ja det går an å snu på ting:) Det viktigste er bare å IKKE klage og gjøre at han mister motivasjon/lyst på sex, men heller hinte om hva du synes er deilig og hva du tenner på og gjerne vil ha mer av 😁

Et annet tips forresten! Vi lastet ned en app som heter iPassion (gratis). Det er en sexquiz for par (både uskyldige og litt  kinkige spm hvor man skal se hvor godt man kjenner partneren sin). For meg som er elendig til å prate om sex så funket dette dritbra faktisk. Har anbefalt det til flere vennepar også😅

Lykke til!

Anonymkode: 06b4c...cbc

• Liker 4
Skrevet

Dårlig sex er helt klart en dumpegrunn, og der har dere åpenbart en god case begge to. Han som aldri blir med på forspill, og du som åpenbart har en dårlig innstilling. Bare bruken av uttrykket «dårlig utstyrt», og det at du åpenbart forsøker å føkke ham opp fullstendig ved å si at ettersom du ikke kommer av penetrering, får du heller bare runke ham. Slikt kan være fullstendig ødeleggende for en som kanskje allerede sliter. Og i dagens samfunn er det en god sjanse for at han allerede sliter med størrelsen sin, og at mye her kan forklares med nettopp dette. Mange små er forsiktige og usikre når det gjelder sex. Mest sannsynlig er han ikke veldig erfaren, og har kanskje allerede hatt noen dårlige opplevelser. Manglende forspill kan derimot ikke unnskyldes i dette tilfellet. Jeg begynte å tenke at det kunne ha med en misforstått greie om å gjøre penetreringen bedre for deg, ettersom jo våtere du vil være, jo mindre blir friksjonen, men så ser jeg jo at han fingrer deg til orgasme før penetrering. Så det argumentet faller bort. Det at han kun vil ta deg bakfra, kan handle om dårlige erfaringer i andre stillinger. Ikke alle som klarer å ri en liten penis, feks.

Normalt ville jeg anbefalt kommunikasjon, tid og øvelser (dersom den seksuelle kjemien er der), for erfaringsmessig kan sex bli mye bedre over tid, men her tror jeg det er nyttesløst. Han trenger nok noen som er tålmodig, som kan trenge igjennom viktigheten av forspill, og som ikke kommer til å ødelegge ham. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...