AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Så under en bj og på det punktet han sier at "nå kommer jeg" eller noe slikt, hva vil en mann at du gjør da? Jeg har ikke voldsomt mye erfaring og med min partner så har jeg han jo i munn og prøver å unngå at han skyter ut for langt bak, men hvor mye bevegelse og akkurat når bør man stoppe å bevege seg om han er en type som blir plutselig veldig sensitiv etter at han kommer? Hva med hvis man opp til da har massert ballene? Synes det er litt vanskelig å vite når han er ferdig og når det blir for mye.. Bruker jo litt tid på å svelge ned også... Klarte å stoppe litt for tidlig en gang og det var ikke så populært Anonymkode: f7533...478
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Jeg tenker at du gunner på til han kommer, om jeg sier "nå kommer jeg!" så betyr det "ikke stopp nå!". tenker det kommer en rykning i det det skjer, så roer du veldig ned etter det. Hender jeg legger på en "forsiktig..."-kommentar like etter jeg har kommet da det ikke er behagelig om man fortsetter i samme stilen Er nok best at dere avklarer kommunikasjonen her, rett og slett spør ham.. Anonymkode: 4f2a2...ee4 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 TS her Han liker å stoppe seg selv rett før han kommer når vi har sex, og han sier han gjør det ofte når han leker med seg selv.. Derfor har han også stoppet meg noen ganger. og da blir han jo også fryktelig sensitiv. Den gangen jeg stoppet for tidlig var det nær klimaks så skrek han ikke stopp, men jeg hadde allerede roet ned for mye og han ble mykere... jeg vil jo ikke gjøre det igjen..Eksen min var mye lettere å lese enn denne partneren. Men uansett jeg får nesten spørre han, men jeg holder på til han ikke har rykninger mer og jeg har svelget unna. Anonymkode: f7533...478
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 Menn er veldig ulike på dette. Tror ikke du kan få noe standardsvar. "Mine" menn har iallefall vært ulike. Med en måtte jeg rett og slett stoppe all berøring i det han kom, for ellers ødela det orgasmen. Han ble for følsom i det han kom. Sa det nærmest gjorde vondt dersom jeg var borti ham. (Jeg lurte alltid litt på hvorfor det ikke var det ved samleie. Da var det jo berøring mens han kom også.) En annen ville runkes hardere gjennom orgasmen. Han jeg er med nå vil at jeg skal stoppe bevegelse, men holde jevnt trykk. Ganske lenge etter han spruter også, for da henger orgasmen lengre i. Du må nok rett og slett forsøke deg frem, forsøke å lese ham, eller spørre. Anonymkode: 8b0ca...cc1
Katten.2.0 Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 Det er jo individuelt. For min del betyr "jeg kommer" = "fortsett med akkurat det du gjør nå fram til du får andre beskjeder" 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 Like forskjellig fra mann til mann som kvinne til kvinne. Du kan kanskje slikkes til orgasme mens jeg ikke greier at han slikker rett på klitten akkurat når jeg kommer. Mannen min blir skikkelig følsom rett etter han har kommet. Det samme blir jeg om han slikker meg altfor mye, vanskelig balanse. Jeg pleier si ifra, "slikk litt rundt", han pleier si ifra hva han liker. Om jeg er usikker spør jeg han etterpå. Anonymkode: 1e060...d6e
Sphere Skrevet 9. februar 2019 #8 Skrevet 9. februar 2019 Det er som nevnt tidligere her veldig individuelt. Mest av alt sier jeg i fra slik at hun får valget mellom å ta det i munn, eller la meg sprute andre steder. Ikke alle som liker den overraskelsen, nei. Jeg gir klare signaler på når hun bør stoppe. Da blir det overfølsomt.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #9 Skrevet 9. februar 2019 Sier ifra slik at hun kan styre hvor. Jeg tømmer meg ikke i munnen hennes uten varsel. Senest for en time siden kom jeg utover ansiktet isteden for munnen. Morning blowjob uten at hun hadde fått kaffe enda... Har laget kaffe til henne nå da. Fyrt i ovnen og lager frokost. Regner med hun ordner seg selv akkurat nå med vibrator. Hun liker det sånn om morgenen. Anonymkode: be754...324
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #10 Skrevet 11. februar 2019 Jeg suger og lar ham sprute i munnen min og jeg svelger. Om vi har kommet dit at han kommer mens jeg suger er vi i skogen, i bilen, i stua, og i alle tilfeller fortsatt påkledd. Sæd er ikke det beste jeg vet, men orker ikke klisset på klærne. Men jeg elsker å suge ham, elsker å kikke opp og se ham nyte, så suge ham gjør jeg stort sett daglig. Deilig å ha ham ved siden av meg i sofaen i en myk hettegenser og joggebukse og gi ham så mye nytelse. Tenner skikkelig på det. Anonymkode: 16f2a...ecb
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #11 Skrevet 12. februar 2019 Du verden. Ble skikkelig glad, jeg. Har opplevd det slik. Deilig Anonymkode: b0993...d02
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #12 Skrevet 15. februar 2019 Som mann kan jeg bare si at variasjon er fint. Noen ganger er det fint når dama fullfører, andre ganger kan mannen trekke seg ut og ta styringen selv. Noen ganger blir mannen øm veldig fort, og man må være forsiktig. Der er det tydelige tegn, akkurat som for dere kvinner når det blir litt for intenst. De fleste menn vil nok si at berøringen bør fortsette til man er helt ferdig, og gjerne litt mer forsiktig ikke like hardt og røft. Anonymkode: 29ab6...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå