Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Dette er et flaut tema,og det er nettopp derfor jeg ikke tør ta det opp med real life venner! Altså: jeg har vært sammen med kjæresten min i 2år,og er i hjemmet hans 80% av tida (resten hjemme hos meg selv). Poenget er at jeg klarer ikke gå på do hos han,dvs nr to... :oops: vi har et helt åpent forhold og jeg har ingen grunn til å være flau over dette,men rett og slett klarer jeg det ikke. redd for han skal lukte osv, ikke minst sitte der en stund så skjønner han jeg ikke bare har tisset. er det noen som har noe mening om dette,dvs føler sånn selv eller kan hjelpe meg med å ikke føle sånn. jeg kan fise og rape -men bæsje der går grensen!!!
Gjest Bellatrix Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Hvis du prøver å tenke på at alle bæsjer og at det å ikke bæsje er farlig så får du kanskje et mer avslappet forhold til det.
Gjest pp Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Små barn bæsjer og tisser hele tida, og når du har vasket ørten barnerumper så tenker du kanske andreldes. Les gjerne "Gjennom ordene", en bok om hvordan borgerskapets verdier kan gjøre folk tullete og hvordan bokens heltinne gjenfant rumpehullet, det står det faktisk. Til slutt en utfordring: nevn meg et menneske som aldri har bæsjet.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Jeg tror dette er et kjent problem. Klarer du å gå på do andre steder, eller er det kun hos deg selv? Dette er noe du kan spørre legen om råd om også.
Gjest Seleena Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Sånn var eg og i begynnelsen på mitt siste forhold. Men det blei betre etterkvart. Ein må rett og slett berre tenke på at det er fleir enn berre deg som må 2'aren og slappe av Kanskje fleipe litt med det? "Nei, nå må eg drite litt"
Gjest gjesten Skrevet 10. april 2005 #7 Skrevet 10. april 2005 Kjenner igjen problemet. Kan hende det hjelper litt å tenke på hva det er som gjør at du ikke får det til. Er du redd for å bruke for lang tid, at han skal synes du er ekkel, lyder fra do? Kan garantere at han ikke vil synes du er annet enn helt normal om du går på do og bruker litt tid (enkelte menn kan jo bruke evigheter der inne sammen med lesestoffet de drar med seg inn ). Hva med når tv'n står høyt på og ingen lyder vil høres? Bedre å forsøke seg frem enn å få full forstoppelse. Det vil du ikke ha.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #8 Skrevet 10. april 2005 Jeg har det også sånn, men regner med at det går seg til. Badet til kjæresten min har dårlig lufting, så jeg kvier meg. Jeg våkner grytidlig av meg selv, og pleier gå på do da. Han våkner en time senere, så da er evt lukt borte. Men jeg synes det er sprøtt at jeg har et så anstrengt forhold til det.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #9 Skrevet 10. april 2005 Når han er hos meg, gjør jeg det på jobb :oops:
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. april 2005 #10 Skrevet 10. april 2005 At også jenter gjør både det ene og det andre på do, er neppe noen overraskelse for kjæresten din heller. Selv har jeg en do hvor det er kjempelytt, og hvis jeg vet at det blir litt lyd, så ber jeg kjæresten skru opp TV'en og ha den litt høyt en stund. Da flirer han bare, og gjør det. Lukt er jo ikke så veldig stas uansett, så kanskje du skal kjøpe en flaske x-it luktfjerner og sette i badeskapet hans?
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #11 Skrevet 10. april 2005 trådstarter her! så mange bra tilbakemeldinger godt å vite det ikke bare er meg!!! og jeg anser meg som ganske rasjonell,men på dette området er jeg helt tragisk vet faktisk ikke hva som gjør det slik...lyd/lukt/flauhet over at stereotypien er at jenter gjør ikke sånt,på en annen side er han ikke en sånn type som bryr seg om sånt i det hele tatt,merkelig at jeg er så opphengt i det! har prøvd noen ganger når han dusjer,ellers må jeg ile til når han er ute :veldigsur: og ja JEG HAR opplevd den forstoppelsen ja :-x
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #12 Skrevet 10. april 2005 Du er jo bare nødt til å gå på toalettet. Hva med å tenke ut noe du kan si OM han skulle finne på å gå inn der rett etterpå? Det går jo an å si noe litt morsomt for å tulle med det. F.eks. le og si at DER ville jeg ihvertfall ikke gått inn nå hvis jeg var deg.
Gjest Sukkerert Skrevet 10. april 2005 #13 Skrevet 10. april 2005 Men fyren din bæsjer vel når du er der? Prøv å tenk på det.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #14 Skrevet 10. april 2005 Jeg vet akkurat hvordan du har det. For min del er det lyden som er verst... Jeg klarer ikke tanken på at han skal høre meg der inne... :oops: Er vel redd for at han skal miste lysten på meg, selv om jeg vet at det å gå på do er noe alle gjør! Jeg klarer fint å gå på to dersom toalettet ikke er rett ved siden av der vi oppholder oss. Dersom jeg vet at det som foregår inne på toaletter høres, klarer jeg ikke å gjøre annet enn å tisse sakte samtidig som jeg legger litt dopapir i doen først, slik at det nesten ikke høres... Å bæsje er verre... Forstoppelse har jeg også vært borti...
Gjest Gitte Skrevet 10. april 2005 #15 Skrevet 10. april 2005 hehe dette er noe jeg og venninner prater mye om... min beste venninne bor sammen med typen sin, og hun bæsjer allikevel sjelden når han er der, så fort han skal ut kaster hun seg over toalettet og.. u know what. selv er jeg velsignet med en gutt som tar veeldig lett på det... altfor lett egentlig.. hver gang jeg skal på do så spør han "skal du bæsje?" eller hvis jeg kommer tilbake sier han "har du bæsja?". om jeg svarer ja, jeg skal bæsje.. følger han etter fordi han vil lukte.. sier han. han gjør det ikke, men vi har gjort det til en ganske morsom sak. ikke noe vi diskuterer sånn veldig mye, men bedre enn å være kjemperedd for det. syns jeg da... vi er vel ganske barnslige når det gjelder akkurat det der
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #16 Skrevet 10. april 2005 Om det er veldig flaut for deg, så får du bare tenke på at han sikkert ikke bryr seg om du bæsjer eller tisser. Du kan jo alltids gjøre sånn jeg gjorde for å "bli kvitt skrekken" slik at han bare visste at jeg var på do. Jeg sa jeg hadde vondt i magen, og holdt meg litt for meg, og han spurte om jeg måtte på do...Da sa jeg ja, men jeg kan holde meg, men da var det marsj ut på do og etter det var det ikke noe problem. Når jeg går på do nå spør han som regel om jeg må bæsje eller tisse. Må jeg på do og bæsje drar han fram gamecuben og setter seg og spiller glad og fornøyd
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #17 Skrevet 11. april 2005 Kjæresten min har en tøff Tivoli-radio på do. Så den blir brukt når jeg er der...
MiniMjau Skrevet 11. april 2005 #18 Skrevet 11. april 2005 fikk bare lyst å si "herregud er det muuuulig?" !!!!!! vært sammen i 2 år og ikke greier å gå på do(bommelom) hos han.... I drite er jo helt naturlig...nei uff. stakkar deg.....
Gjest Krølltoppen i.i. Skrevet 11. april 2005 #19 Skrevet 11. april 2005 Dette er et flaut tema,og det er nettopp derfor jeg ikke tør ta det opp med real life venner! Altså: jeg har vært sammen med kjæresten min i 2år,og er i hjemmet hans 80% av tida (resten hjemme hos meg selv). Poenget er at jeg klarer ikke gå på do hos han,dvs nr to... :oops: vi har et helt åpent forhold og jeg har ingen grunn til å være flau over dette,men rett og slett klarer jeg det ikke. redd for han skal lukte osv, ikke minst sitte der en stund så skjønner han jeg ikke bare har tisset. er det noen som har noe mening om dette,dvs føler sånn selv eller kan hjelpe meg med å ikke føle sånn. jeg kan fise og rape -men bæsje der går grensen!!! Høyst sannsynlig har ikke typen din noe forhold til hva du gjør på do. De fleste av oss tenker ikke over at en eller annen er på do, det er liksom bare noe man gjør. Vet ikke helt om det hjelper for deg, men kanskje du kan tenke på at han høyst sannsynlig ikke bryr seg med hva du gjør? Hvis du er redd for lukt så kan du jo ha med en liten luftrenser (spray) i vesken. Da er det problemet kjapt løst.
Gjest Catwoman Skrevet 11. april 2005 #20 Skrevet 11. april 2005 Tror det der er et ganske vanlig problem. Det har jo vært tatt opp på sex og singleliv også. Heng opp en sånn Glade one touch minispray på badet. Det hjelper ihvertfall litt på lukten å spraye med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå