Gå til innhold

Til dere som tester veldig tidlig (6-10 dpo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tester bruker dere?

Jeg har mange av de vanlige strimlene til babyplan, kan de brukes så tidlig? Eller må man ha tidlig test varianten for at det skal slå ut? 

Anonymkode: c9aae...450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte begge stripsene fra Babyplan, både vanlig og tidlig. Med tidlig kom streken 8dpo (negativ vanlig test på samme urin), på den vanlige testen ble teststreken synlig 10 dpo.

Anonymkode: 34dee...33e

• Liker 1
Skrevet

Å teste fra 6DPO er bare tull. Samme hvilken test du bruker. 

Anonymkode: ffe60...401

• Liker 1
Skrevet

Brukte fra eBay med følsomhet på 10. Fikk supersvak strek 9dpo. Begynte på ca 7 dpo, men ikke noen antydning til strek før 9 dpo.

Anonymkode: 51dba...e91

• Liker 2
Skrevet

Første graviditet fikk jeg positivt med tidligtest 10 dpo. :)

Anonymkode: 1ab48...404

• Liker 1
Skrevet

Ved siste graviditet testet jeg svakt positiv på tidlig test 7 dop, klart positiv på tidlig test 8 dpo og klart positiv på vanlig test 10 dpo. 

Anonymkode: 12aac...d0a

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk positiv test 8 dpo med de vanlige strimlene til babyplan (sensitive for 25 mlU/ml) . 

Anonymkode: 66f22...048

• Liker 1
Skrevet

Har fått positiv test på 9 dpo 2 ganger.. den siste gangen testet jeg også dagen før, men heeeelt uten antydning til strek..

Anonymkode: 99251...e24

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fått positiv test på 9 dpo 2 ganger.. den siste gangen testet jeg også dagen før, men heeeelt uten antydning til strek..

Anonymkode: 99251...e24

På vanlig eller tidlig test?

Tusen takk for svar alle! Er bare 5 dpo, så aaalt for tidlig å teste. Vet ikke helt når jeg først tester heller enda, men ser at jeg nok uansett bør vente 5+ dager :) 

Anonymkode: c9aae...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...