AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Min tante som er frisør har hele livet klippet meg og andre i familien. For første gang måtte jeg nå til frisør siden jeg flyttet for å studere. Var hos frisør for første gang i livet mitt for er par dager siden, og jeg ser hel tydelig nå at luggen min er skjev, ene siden skråner nedover og på det lengste er det minst 3cm forskjell, jeg merka ikke der der og da fordi frisøren hadde i produkter og rufsa det opp litt. Hvis jeg må klippe denne luggen bein nå, blir den altfor kort. Slik den er midt på det skrå, er slik den egentlig skal være i lengde. Hva skjer nå, kan jeg klage? Anonymkode: 6c5f2...975
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Du kan gå tilbake å klage. Si at du ved nærmere ettersyn har sett noen ting du ikke er fornøyd med. Jeg har opplevd det samme og fikk rettet det opp. Anonymkode: 02a10...f05
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan gå tilbake å klage. Si at du ved nærmere ettersyn har sett noen ting du ikke er fornøyd med. Jeg har opplevd det samme og fikk rettet det opp. Anonymkode: 02a10...f05 Tak, skal jeg ringe først eller bare stikke innom når jeg er forbi? Anonymkode: 6c5f2...975
Blingblingtahei Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 Bare stikk innom du, da får de se hva du mener ☺️
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 Kanskje den var ment å være trendy skjev? Anonymkode: bf8c3...ee3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #6 Skrevet 10. februar 2019 Gå og klag, si akkurat det du sier her at du ikke la merke til det pga. rufsing og produkter først:) Jeg fikk en dårlig klipp en gang, dro tilbake, de klipte på nytt, og frisyren jeg fikk da er en beste jeg har hatt. Tett før jeg flyr halve landet av gårde for å komme tilbake til samme frisøren:P Utover det må jo luggen bare vokse ut til du kan få rettet på den. God unnskyldning til å bruke bandana eller andre fjonge frisyrer i mellomtiden:) Anonymkode: 6aa99...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå