AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Har noen opplevd dette?! Hvordan gikk det med babyen? Min kollega/venninne er en sprek dame, og måtte i dag hasteoperere blindtarmen. Hun er gravid i uke 20. Er så bekymret for henne. Har ikke fått svar fra henne her, men tenker at hun kanskje er sliten. Anonymkode: 2535f...2a1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Skjer faktisk ganske ofte (Nå jobber jeg på et av de største sykehusene i Norge, men) Så kanskje jeg opplever det er "ofte" Det går veldig bra med både mor og barn. Er en enkel kikhullsoperasjon og anestesi og jordmor passer på fosteret under operasjonen Anonymkode: 138c6...57d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjer faktisk ganske ofte (Nå jobber jeg på et av de største sykehusene i Norge, men) Så kanskje jeg opplever det er "ofte" Det går veldig bra med både mor og barn. Er en enkel kikhullsoperasjon og anestesi og jordmor passer på fosteret under operasjonen Anonymkode: 138c6...57d Så godt å høre. Aldri hørt det før nemlig. Hvem er med på operasjonen? Hvordan passer de på baby? Anonymkode: 2535f...2a1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2019 #4 Skrevet 17. september 2019 Jeg har operert blindtarm i uke 21+5. Aner ikke hvem som var der. Var kun anestesisykepleier og en annen der da jeg ble klargjort og ble lagt i narkose. Ikje jordmor så vidt jeg vet. Anonymkode: 2535f...2a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå