AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Ja, hvordan? Jeg trodde det skulle være flere medlemmer, men det er bare meg og han som startet gruppa, så jeg finner ingen mening i være i den. Anonymkode: 2200d...744
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Så jeg fant trykket på "forlat gruppen", men jeg vises fremdeles som medlem. Gruppen er for lærlinger, og kom plutselig på den selv om jeg fikk invitasjon for flere dager siden. Jeg har aldri vært flink sosialt og har ikke hatt en ordentlig venn siden det halve året jeg var i en annen kommune, som var da jeg var tolv år. Nå fyller jeg snart nitten og har ingen venner eller nære bekjente utenom mine foreldre og søstre. Dessuten er awkward. Når jeg snakker, faller det ut setninger uten mening. Jeg begynner å bable og fortelle ting som gjør at jeg angrer og føler med dårlig med en gang etterpå. Hvorfor må jeg hele tiden framstå så impulsiv, bablende og "dum". Akkurat som nå. Klokken er 22.30 og jeg aksepterer en invitasjon, som ble sendt for mange dager siden, til å være med i en gruppe for lærlinger der det foreløpig bare er meg. Mange eller de fleste der jeg bor, er ute, fester og fulle akkurat nå, og her sitter jeg og plutselig helt randomt takker ja til en invitasjon og så bare melder meg ut av den. Anonymkode: 2200d...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå