AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Kommer du til diskutere den nye tannbørsten til Sophie Elise på rampelysforumet? Ta et bad i sjøen/vannet der du bor? Hva ville Brian Boitano gjort? Du må gjerne komme med andre svar. Svar på spørsmål jeg ikke har spurt. Må Gud redde oss alle Anonymkode: 0e2f6...76b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Klemme på barna mine. Anonymkode: 87ef1...46f 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Sitte å game sammen med typen om vi begge er hjemme, bli dritings eller spise meg full på all maten jeg elsker. Anonymkode: 5a50b...131 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Leve 100% som normalt. Elsker livet mitt. Anonymkode: ed82e...1b9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #7 Skrevet 8. februar 2019 Spise massevis av kaker, sjokolade, chips og alt jeg egentlig vil ha men som jeg ikke har spist på årevis Anonymkode: c34b2...583
SoWhat? Skrevet 8. februar 2019 #9 Skrevet 8. februar 2019 Hvem er Brian Boitano? Jeg ville vært med familie og slekt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #10 Skrevet 8. februar 2019 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Hvem er Brian Boitano? Jeg ville vært med familie og slekt. Anonymkode: 0e2f6...76b
Gjest hind Skrevet 8. februar 2019 #11 Skrevet 8. februar 2019 Lage kjempegod mat som hele familien liker, med dessert og hele pakka. Spise en bøtte med godteri, se på filmer og spille brettspill med ungene, og så bygger vi hytte av stoler og laken og har sleepover på vårt soverom.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #12 Skrevet 8. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer du til diskutere den nye tannbørsten til Sophie Elise på rampelysforumet? Ta et bad i sjøen/vannet der du bor? Hva ville Brian Boitano gjort? Du må gjerne komme med andre svar. Svar på spørsmål jeg ikke har spurt. Må Gud redde oss alle Anonymkode: 0e2f6...76b Går verden under så går ohså menneskeheten under. Problrmet ditt blir løst rasky og effektivt. En eller annen person ble spurt i media for få timer siden om hvorfor vi bare skulle ha kriselager for 72 timer. Svaret var så enkelt at vi ikke trengte å bekymre oss etter 72 timer. Ble vi ikke reddet før 72 timer var gått, så var alt håp om redning ute. Så enkelt er det. Anonymkode: a6e6c...8d0 2
SoWhat? Skrevet 8. februar 2019 #13 Skrevet 8. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 0e2f6...76b Ok 🙂
SoWhat? Skrevet 8. februar 2019 #14 Skrevet 8. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går verden under så går ohså menneskeheten under. Problrmet ditt blir løst rasky og effektivt. En eller annen person ble spurt i media for få timer siden om hvorfor vi bare skulle ha kriselager for 72 timer. Svaret var så enkelt at vi ikke trengte å bekymre oss etter 72 timer. Ble vi ikke reddet før 72 timer var gått, så var alt håp om redning ute. Så enkelt er det. Anonymkode: a6e6c...8d0 Så da bør vi ikke bekymre oss? Sånn pytt pytt, det har gått 72 timer, og nå er vi lost. Okay. Jaja liksom 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #15 Skrevet 8. februar 2019 Jeg ville tatt livet mitt. Jeg hadde ikke orket en slik nedtelling. Anonymkode: 4222b...e95
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #16 Skrevet 8. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går verden under så går ohså menneskeheten under. Problrmet ditt blir løst rasky og effektivt. En eller annen person ble spurt i media for få timer siden om hvorfor vi bare skulle ha kriselager for 72 timer. Svaret var så enkelt at vi ikke trengte å bekymre oss etter 72 timer. Ble vi ikke reddet før 72 timer var gått, så var alt håp om redning ute. Så enkelt er det. Anonymkode: a6e6c...8d0 Det var heller det at folk flest bør kunne klare å overleve selv i 72 timer, for å minske byrden på hjelpeapparated ved en større katastrofe. Ærlig talt, er ikke det mye. Har da vokst opp med hytte uten strøm og vann. Hvis du må reddes etter 3 dager uten strøm og vann så er det nesten ikke liv laga. Anonymkode: f5a57...4a7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #17 Skrevet 9. februar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var heller det at folk flest bør kunne klare å overleve selv i 72 timer, for å minske byrden på hjelpeapparated ved en større katastrofe. Ærlig talt, er ikke det mye. Har da vokst opp med hytte uten strøm og vann. Hvis du må reddes etter 3 dager uten strøm og vann så er det nesten ikke liv laga. Anonymkode: f5a57...4a7 Skjer det noe dramstisk i verden, så vil butikker, apotek ovs være stengt. Strømmen vil være stengt, dermed vil mobiler og andre duppeditter være ubrukelige inkludert dabradioer, vannforsyningen opphører og toaletter vil ikke fungere, innbyggerne får heller ike gå ut. Derav kriselageranbefalingene. Klarer ike myndighetene å få igang strømforsyningen og dermed vann og kloakk så er det utenfor vinduene til golk flest så ødelagt at vi ikke hsr håp om liv, i følge myndighetspersonen jeg hørte på. Et annet spørsmål å tenke over er hvor du og andre i denne tråden mener Norge sksl gjøre av 5 mill personer ved en stomulykke rller annen katastrofe. Tilfluktsrom er ikke beregnet som snnet enn en miflertidig løsning for dem dom ikke er hjemme hos seg selv. Sntsll personer dom får plass der er minimale i tillegg kommer tilstanden til mange om ikke de fleste tilfluktsrom. De fleste er då forfalne at de er ubrukelige for noen. Å tenke positivt uten å gå rundt å bekymre seg om verdens undergang er langt bedre for alle. Samtidig bør vi være opplyst om hva som kan skje. Vi slutter ikke å kjøre bil gordi vi er redd for å bli dkadet eller drept i trafikken. Vi tar på vinterdekk og sikkerhetssele, sikrer barna i bildtol og håper vi ikke møter noen vi ikke vil møte langs veien. Anonymkode: a6e6c...8d0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #18 Skrevet 9. februar 2019 Holde barnet mitt tett inntil meg, være hos faren min sammen med barnet, samboer og samboers familie. Anonymkode: 5479b...474 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #19 Skrevet 9. februar 2019 Jeg ville skaffet med en del valium og tatt 5 mg med det samme. Så hadde jeg tatt en god del mer rundt 21.30 i morgen. Anonymkode: 77843...bfb
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #20 Skrevet 9. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjer det noe dramstisk i verden, så vil butikker, apotek ovs være stengt. Strømmen vil være stengt, dermed vil mobiler og andre duppeditter være ubrukelige inkludert dabradioer, vannforsyningen opphører og toaletter vil ikke fungere, innbyggerne får heller ike gå ut. Derav kriselageranbefalingene. Klarer ike myndighetene å få igang strømforsyningen og dermed vann og kloakk så er det utenfor vinduene til golk flest så ødelagt at vi ikke hsr håp om liv, i følge myndighetspersonen jeg hørte på. Et annet spørsmål å tenke over er hvor du og andre i denne tråden mener Norge sksl gjøre av 5 mill personer ved en stomulykke rller annen katastrofe. Tilfluktsrom er ikke beregnet som snnet enn en miflertidig løsning for dem dom ikke er hjemme hos seg selv. Sntsll personer dom får plass der er minimale i tillegg kommer tilstanden til mange om ikke de fleste tilfluktsrom. De fleste er då forfalne at de er ubrukelige for noen. Å tenke positivt uten å gå rundt å bekymre seg om verdens undergang er langt bedre for alle. Samtidig bør vi være opplyst om hva som kan skje. Vi slutter ikke å kjøre bil gordi vi er redd for å bli dkadet eller drept i trafikken. Vi tar på vinterdekk og sikkerhetssele, sikrer barna i bildtol og håper vi ikke møter noen vi ikke vil møte langs veien. Anonymkode: a6e6c...8d0 Det meste av dette løser seg om en bor på bygda:-). Her er en vant til å greie seg selv. Anonymkode: 3e456...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå