Gjest seroxata Skrevet 10. april 2005 #1 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har sittet i hele dag og vært bekymret for mi bestemor! Hun har spydd og vært svimmel i hele dag, klarrer ikke bevege hodet eller noenting! Var nede på legevakta og, de tok noen prøver, men kunne ikke si noe om hva det var! Hun skal til røntgen om noen dager også.. hun har hatt det slik ei gang før og, for noen uker siden. etter det, så har hun hele tiden følt seg litt småsusete i hodet! JEg vet det ikke er lett å stille noen diagnose her, men jeg er så redd at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Hun er litt bedre nå, sover litt... er bare så redd hun kommer til å dø! Men legene må da ha såpass vett at de hadde skjønt om det var livstruende?? jeg stoler ikke på leger nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 10. april 2005 #2 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg stoler heller ikke noe særlig på leger, men man må jo nesten bare prøve. Det ordner seg nok skal du se Kan jo være noe influensa eller lignende...? Eller nakkeproblemer, kan jo føre til mye rart det, både kvalme, svimmelhet og hodepine. Du får si ifra hvordan det går, de finner nok ut noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. april 2005 #3 Del Skrevet 10. april 2005 Skjønner at du er bekymret. Det høres ikke noe godt ut, det der. Bra du fikk henne med til legevakten. Hvis det kan være en trøst så stemmer symptomene ganske bra med det som skjer når man får "virus på balansenerven", og det er ufarlig men fryktelig ubehagelig. Men du må nesten bare stole på legene. Hadde de ment det var noe livstruende så ville de nok fått lagt henne inn. (Men for sikkerhets skyld kan du jo ha telefonnummeret til legevakta lett tilgjengelig dersom hun skulle bli verre. Ikke vær redd for å "mase".) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #4 Del Skrevet 10. april 2005 Tror ikke du har grunn til bekymring her. Jeg har to barn, og de begge har vært sengeliggende i 7 dager med oppkast og diare. Det er noe som går, og denne gangen så det svir også. Har aldri opplevd at omgangsyke varer så lenge. De er friske nå. heldigvis.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 10. april 2005 #5 Del Skrevet 10. april 2005 Ein eg kjenner kunne plutseleg ikkje bevege på hovudet og følte seg svimmel og rar. han er rundt 60 år. Legane meinte det kunne vere hjernehinnebetennelse. Men det gav seg fort, og han merka ingenting etter nokre dagar med antibiotika på sjukehus. Det var vist berre ein influensa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. april 2005 #6 Del Skrevet 11. april 2005 Såkalt "virus på balansenerven"? Veldig plagsomt, men ikke farlig med mindre man ikke spyr så mye at væsketapet blir for stort. Håper det går bra med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 11. april 2005 #7 Del Skrevet 11. april 2005 tusen takk for svar!! Hun er oppegående i dag i det minste! Har visst vært noe snakk om denne balansenerven før, så kan nok være det... Jeg satser på at det ikke er noe farlig, får vel bare ta tiden til hjelp, og se om det blir verre eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #8 Del Skrevet 13. april 2005 Besta må bli bedre ja, si god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå