Gå til innhold

Innimlm er det kjipt å ikke ha samboer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet natt og dag med eksamen (til kl 4 på morgenen) og lillemor på snart 5 ble syk igår🧡 måtte holde henne hjemme idag, underholde henne og skrive oppgaven ferdig. Sende største avgårde på skolen. Jobber fulltid, men har heldigvis hatt fri denne uka. Nå ligger jeg i senga med feber syk unge med 39 i feber, og eksamen på 12 sider ble levert inn kl 14 idag. Har en kjæreste, men savner en å bo med og dele bekymringer med. 

God helg til dere andre. 

Anonymkode: 72ec2...251

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med innlevert eksamen! Jeg leverte min tidligere i januar. Nå når det stresset er overstått føler jeg en tomhet. Må igang med å søke på jobb, men har blitt helt utmattet av alt for mange netter med døgning for å skrive ferdig oppgaven.

Jeg har verken samboer eller kjæreste. Men verdens fineste datter. Ingen familie som bor nære oss. Nå sitter jeg og lurer på hvorfor vi bor her vi bor, når jeg verken har kjæreste her, det ikke er noen far inni bildet, og jeg har en familie et annet sted i landet som savner meg og datteren min. Hvis jeg hadde hatt kjæreste/ samboer, kunne denne personen vært et anker for oss, en grunn til å bo her vi bor nå. Eller i det minste hatt en jobb. Nå føles det bare meningsløst og tomt å være her. Jeg har kanskje en reaksjon på at jeg nå ikke lenger må stresse med oppgaven lenger. 

Anonymkode: 677e8...429

Skrevet

Jeg har vært alene i mange år og savnet de samme tingene, som du beskriver. 

Så fikk jeg kjæreste og etter noen år flyttet vi sammen. Han hadde også barn fra før. 

Jeg er fortsatt alene om å bekymre meg for datteren min sin fremtid. Han prøver å støtte, men det oppleves veldig halvveis. Men det er jo ikke hans barn så det blir på en annen måte.

Anonymkode: 1810c...1b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...