Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt en app over lengre tid hvor jeg logger temperaturer hver dag. I starten var det for å forebygge graviditet, men har etterhvert gått over til å prøve å bli gravid. 

Ut ifra denne appen skal jeg ha en 29 dagers syklus. 

Første dag i forrige mens var 9. januar. Appen mente den oppdage eggløsning 23.-25. januar, og at det mest sannsynlig var 24.

Det kom opp på appen at forventet mens skulle komme på tirsdag. Jeg te kte dette muligens var litt tidlig... Men TR har ikke dukket opp enda, og idag er det fredag 08.02). 

Jeg tok en graviditetstest i morges, denne var negativ. Tok en El-test i ettermiddag, da jeg har lest at disse kan slå ut dersom man er gravid. På denne testen fikk jeg en svak teststrek. 

Jeg har aldri vært gravid før, men jeg har hatt en del symptomer. Helt sikkert innbilte 😅 Med tanke på appens antatte eggløsning er det nå 15 dpo. Vis jeg hadde vært gravid, burde ikke dette ha slått ut på en graviditetstest nå? 

Den lengste syklusen jeg noen gang har registrert har vært på 30 dager, nå er jeg oppe i 31 dager, og har ikke de vanlige kjenningene jeg får når TR nærmer seg.

Jeg har egentlig lagt fra meg tanken på at jeg kan være gravid nå.OOg vil bre at TR skal komme så fort som mulig, slik at vi kan fortsette å prøve. 

Er det noen der ute med erfaringer når det kommer til dette? Blir gal av at ikke TR kommer når testen er negativ... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du har hatt el, og at kroppen ikke har hoppet over en periode? :)

Anonymkode: d0f38...488

Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du har hatt el, og at kroppen ikke har hoppet over en periode? :)

Anonymkode: d0f38...488

Absolutt ikke 100% sikker på at jeg har det, nei, men hadde liksom de vanlige "symptomene" rundt El... 

Endret av JCD
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har forresten også hatt en økning i basaltemp. på 0,30-0,40 de siste 10 dagene. Hva kan det eventuelt komme av? 

Endret av JCD
Skrevet

Jeg testet positiv først 1,5 uke etter IKM. Testet ca hver tredje dag fra ca 10 dpo og fikk blendahvitt hver gang, og var like frustrert og skjønte ingenting. 

Enten var det sen eggløsning, eller sen HCG-stigning. 

Desverre endte det i SA i uke 8. Derfor mistenker jeg at det var noe feil fra starten som gjorde HCG-stigningen sein.

Skrevet
3 timer siden, Ingeborgpålandet skrev:

Jeg testet positiv først 1,5 uke etter IKM. Testet ca hver tredje dag fra ca 10 dpo og fikk blendahvitt hver gang, og var like frustrert og skjønte ingenting. 

Enten var det sen eggløsning, eller sen HCG-stigning. 

Desverre endte det i SA i uke 8. Derfor mistenker jeg at det var noe feil fra starten som gjorde HCG-stigningen sein.

Åhhh, så kjedelig og trist. Håper det går bra med deg nå.

Skjønner nå at det er lite godt som kommer ut av en sent positiv graviditetstest, satser på at TR kommer snart! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...