Gå til innhold

Hvor engasjert er din mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er heldig - min mann er akkurat så engasjert som jeg vil at han skal være. Han bestemmer ingenting uten at jeg har fått sagt mitt, og vice versa... Han satt en kveld jeg var på kveldsvakt og skrev utkast til gjesteliste (!!) og han er veldig ivrig når det gjelder musikken. Bryllupsreisa har han også fått hovedansvaret for. Han kommer stadig med nye innspill om pynt osv, hvilke farger han har lyst til å ha, og han har vært på internett og funnet et par eksempler på brudebukett som han liker... Så han er kjempeengasjert. Og jeg er glad for det :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min mann har klare meninger om hvordan ting bør være og ikke være' date=' men har overlatt det meste av styringen til meg, og kommer heller med innspill. Fungerer greit! [/quote']

Høres ut som en ganske korrekt beskrivelse av oss, dette... :wink:

Min kjære bestilte kirke, kjøpte ringer og fridde, så både han og jeg føler vel at han har gjort en bra innsats bare der! :kysse:

Ellers har han kanskje blitt litt mer engasjert i detaljene nå når det nærmer seg. Med invitasjonene har han gjort en kjempeinnsats, jeg hadde ideene og han satte dem ut i praksis. Føler nå at vi er et veldig bra team, lover bra for ekteskapet!

Skrevet

Min mann er med på alt, vel bortsett fra kjøp av kjole, undertøy osv...

Vi to har laget alle invitasjonene og bordkortene selv, og alle detaljer diskuteres før vi bestemmer oss for noe! Bortsett fra vinen er det jeg som bestemmer, for det drikker han ikke :hoho:

Skrevet
Min mann er med på alt, vel bortsett fra kjøp av kjole, undertøy osv...

Vi to har laget alle invitasjonene og bordkortene selv, og alle detaljer diskuteres før vi bestemmer oss for noe!  

:enig_animasjon:

og ringer, bordpynt, musikken, mat, gjesteliste, ja i det hele tatt det meste.

Veldig glad for det :P

Men 99% sikkert så tror jeg ikke at han er inne på KG eller andre forum, sååå intressert er han ikke :ler:

Gjest celine
Skrevet

Det eneste jeg måtte klare alene, var faktisk å fri. :wink:

Ellers er vi sammen om alt som må og skal gjøres. Ingen av oss har peiling på bryllup eller noensinne drømt om å giftes, så det er masse vi må finne ut av.

Skrevet

Vi er like engasjerte begge 2. har samme smak og stil, og er enige i det meste.. :wink: det er bra syns jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min har ansvaret for bilen som skal frakte oss rundt på dagen - han er veldig fornøyd med det! Leter i flere timer av gangen, og finner det ene uhyret verre enn det andre :-)

De gangene vi har pratet om bryllupet har han absolutt meninger om hvordan ting skal være, han klarer bare ikke å engasjere seg 100% for en fest som er nesten 1 år unna... Blir nok mer med etter hvert tenker jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...