Gå til innhold

Sterlisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann skal snart steriliseres. Kommer jeg til å merke noen forskjell? Vill han fortsatt kunne sprute meg i ansiktet eller blir den til nå?

Anonymkode: 1570b...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann skal snart steriliseres. Kommer jeg til å merke noen forskjell? Vill han fortsatt kunne sprute meg i ansiktet eller blir den til nå?

Er du egentlig gammel nok til sex? 😟

• Liker 6
Skrevet

Du merker ingen forskjell 😃 Det beste som har skjedd her etter at vi fikk barn 😂

Skrevet

Kan vi ha sex rett etter han er ferdig? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mannen som spør, egentlig, ikke sant? 😂

Anonymkode: 8e7a1...4a8

Skrevet

Nei jeg lurer vi pleier å ha sex vær dag. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurt å tømme seg 90 ganger før all levende sædceller er ute av systemet. De kan leve lenge.

Anonymkode: 110b9...ae6

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke. 

Skrevet

90 ganger? 

Skrevet

Jeg var øm i litt over 3 dager, hadde nok ikke tillatt noen form for seksuell aktivitet iløpet av første uken tror jeg.
Men det er jo litt individuelt.

Skrevet

Min erfaring er at sexlivet blir MYE bedre nå som han ikke må trekke seg ut hver gang. Han gikk på jobb samme dag.

Have fun! 😁

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du? Han klipper strengen ! Det kommer da bare ut "blårøyk" og ikke noe annet. Om han ikke pisser på deg da :) Må bare le av slik uvitenhet :)  Litt mer alvorlig, de aller fleste tilfeller går dette bra, men det kan også skje at han ikke får ereksjon etter et slikt inngrep. Så man må ta med dette i slike vurderinger. Kan du leve med akkurat det?

Skrevet
1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Hva tror du? Han klipper strengen ! Det kommer da bare ut "blårøyk" og ikke noe annet. Om han ikke pisser på deg da :) Må bare le av slik uvitenhet :)  Litt mer alvorlig, de aller fleste tilfeller går dette bra, men det kan også skje at han ikke får ereksjon etter et slikt inngrep. Så man må ta med dette i slike vurderinger. Kan du leve med akkurat det?

Har jeg aldri hørt om.. 

Hvor har du det fra? 

"Har sterilisering noen bivirkninger?

Sterilisering, eller vasectomi, fører ikke til impotens." 

https://www.helsenett.no/192-sykdommer/seksualitet/prevensjon/1306-sterilisering-av-menn.html

• Liker 1
Skrevet

Han vil kunne levere like mye som før bare uten sædceller i. Men som nevnt før her så er det lurt å tømme ordentlig å få sjekket om det er noen svømmere igjen der. Har hørt om tilfeller der operasjonen ikke var helt vellykket og dermed måtte ta en runde til på operasjonsstuen. Litt øm noen dager til sårene har grodd, men dette er overkommelig.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurt å tømme seg 90 ganger før all levende sædceller er ute av systemet. De kan leve lenge.

Anonymkode: 110b9...ae6

Nei, de anbefaler 20-30 eller etter tre måneder. 

Skrevet

Fortsatt like mye "krem i tuben" men liv i de resterende som er produsert, anbefales prevensjon en stund etterpå, fikk sjekket mine etter en stund, bare for og være på den sikre siden

Anonymkode: abb08...c1e

Skrevet

Kommer like mye under utløsningen. 

Litt øm i bjellene, men ikke værre enn at jeg knulla frua samme kvelden. 

Kondom må brukes i ca 90 utløsninger for å tømme lageret 

Anonymkode: 13906...f8a

Skrevet
11 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Om man er så absolutt og fullstendig uten kunnskap, bør man la være å si noe. Dette er grov feilinformasjon. 

Anonymkode: 8e7a1...4a8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...