AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Jeg forbereder meg til jobbintervju og lurer på hvilke spørsmål har du fått i jobbintervju? Er det noe som har vært en gjenganger? Anonymkode: 55d0d...f70
Pal Fungi Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Fortelle litt om seg selv må man nesten alltid begynne med. Så spør de gjerne om dine positive og negative sider. Hvorfor skal de velge akkurat deg til denne jobben, hva har du å bidra med osv. 🙂
vivale Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Jeg fikk en gang! ¨ Hva syns du er forskjellen mellom vikingtiden og steinalderen, hvem syns du er best og hvorfor?. Hva er den største forskjellen på dem tidene? ¨😆
Pal Fungi Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 21 timer siden, vivale skrev: Jeg fikk en gang! ¨ Hva syns du er forskjellen mellom vikingtiden og steinalderen, hvem syns du er best og hvorfor?. Hva er den største forskjellen på dem tidene? ¨😆 Var dette spørsmålet relevant for jobben du søkte på? 😛
Pepsimarx Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 Jeg har gjentatte ganger fått «Hva er din største svakhet?», synes den er vanskelig å svare riktig på da en ikke vil si noe som kan komme i veien for hver individuelle jobb og man må samtidig vise at man har selvinnsikt
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 Jeg har vært på en del intervju, noen som intervjuer har helt merkelige teknikker og prøver å psyke en ut selv om det ikke er relevant for jobben. Kun vært sånn på intervju med mannfolk, mens kvinnene er mer seriøse. Lurt å bare holde masken å være positiv til alt for det er bare tester. En av de merkelige tingene var å tilby meg løssnus flere ganger, grave i hvilke meninger jeg hadde om folk som snuset og sitte der med løssnus hele jobbintervjuet og spørre om det plaget meg gjentatte ganger. Jeg er vant med folk som snuste, men snuser ikke selv og jobben innebar å sitte på kontor, så hvor han fikk denne taktikken fra og ikke godtok svarene mine er ukjent for meg Anonymkode: 55d0d...f70
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 «Hvorfor skal vi ansette deg?» Anonymkode: 55d0d...f70
Skelly Skrevet 10. februar 2019 #8 Skrevet 10. februar 2019 -Hva er dine forbedringspotensialer? -Hvordan håndterer du vanskelige kunder? Kom gjerne med eksempler -Hva gjør du med vanskelige arbeidskollegaer? (Merkelig formulert, men vedkommende var veldig ung) -Har du planer om barn? (De har ikke lov å spørre, men 9 av 10 ganger gjør de det, så ikke dett av stolen om de gjør det) -Hvorfor vil du jobbe hos oss? -Har du noen stolte øyeblikk fra en tidligere jobb? 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #9 Skrevet 10. februar 2019 Får alltid spørsmål om jeg har planer om å få barn eller har barn. Nei til begge deler her! Anonymkode: 55d0d...f70
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #10 Skrevet 10. februar 2019 Hva forventer du av en leder? Hvordan takler du kritikk? Har du noen dårlige sider? Anonymkode: eecfb...a52 1
Krakk Skrevet 10. februar 2019 #11 Skrevet 10. februar 2019 Noe jeg ikke var forberedt på å bli spurt om var: Når er det vanskelig å samarbeide med deg? Når er det du blir stresset? Hva synes familien din er den verste siden med deg? Det de alltid pleier å spørre på et intervju er fortell litt om deg, og hvorfor søker du her. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #12 Skrevet 10. februar 2019 Hvem sin sønn er du... må være det rareste jeg har fått.. Anonymkode: 84c3c...33e
MakeItHappen Skrevet 23. februar 2019 #13 Skrevet 23. februar 2019 Det rareste var om jeg kunne finne på å sove på jobb, hvis jeg trengte det. Har en jobb som krever et ekstremt fokus under noen av oppgavene, og da MÅ man være skjerpet. En feil her får enorme konsekvenser. Da er det bedre med en powernap, men var ikke forberedt på spørsmålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå