AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #41 Del Skrevet 2. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sjekket skattelistene som ble lagt ut i 2017, da tjente han 686.000 kroner. Anonymkode: 11e07...3de Ikke sant. Det er en god inntekt, men mange i dette landet som tjener den summen. Anonymkode: 04067...aa6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 2. mars 2019 #42 Del Skrevet 2. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Totalt hadde han vel et forbruk på rundt 300.000. La oss si han har 12.000 i husleie, det et 144.000 i året. Han sparte ikke noe. Det vil si at det er mulig å leve slik med en netto inntekt på 444.000 pr år. Og netto kr 37 000 pr måned i snitt. Man er ikke veldig rik med denne inntekten. Anonymkode: 11e07...3de Sa vel ikke at han var rik heller. Men at han tjener mer enn "hvermannsen". Nå vises det jo til at han tjener rundt 680.000 her, så ja, han tjener over gjennomsnittet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #43 Del Skrevet 4. februar 2021 Ny sesong. Litt nja...til første episode. Jeg elsker forbrukerprogrammer og lignende... Føler programmet handler om "sjokkeffekten" av beløpene Silje regner seg fram til , altså hvor mye kjendisene har brukt i enkelte kategorier. Så litt flashing av spare-appen til dnb. Savner gjennomgang av HELE økonomien og hvordan spare inn på alle områder. MEN det er vel kanskje ikke et tv-program.... Når det er sagt, så er det helt ufattelig å bruke SÅ mye penger på mat. 467 000 i året. Og det var bare han ene voksne i familien sitt forbruk på mat. (Familien min bruker i underkant av 50 000 på dagligvarer.) Anonymkode: 34187...9ab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #44 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ny sesong. Litt nja...til første episode. Jeg elsker forbrukerprogrammer og lignende... Føler programmet handler om "sjokkeffekten" av beløpene Silje regner seg fram til , altså hvor mye kjendisene har brukt i enkelte kategorier. Så litt flashing av spare-appen til dnb. Savner gjennomgang av HELE økonomien og hvordan spare inn på alle områder. MEN det er vel kanskje ikke et tv-program.... Når det er sagt, så er det helt ufattelig å bruke SÅ mye penger på mat. 467 000 i året. Og det var bare han ene voksne i familien sitt forbruk på mat. (Familien min bruker i underkant av 50 000 på dagligvarer.) Anonymkode: 34187...9ab Hvordan klarer dere å bruke ca 4000 kr i mnd på ikke bare mat, men dagligvarer i disse dager? Vi brukte det på 2 personer for noen år siden og det var nøkternt ifølge sifo. Det er jo blitt ganske så dyrt med mat nå? Anonymkode: f8210...985 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #45 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 28.2.2019 den 13.49): Ikke skap deg og gjør deg så innmari spesiell. De sier jo i starten hvem de er og hva de holder på med. Anonymkode: 1ce90...0e1 Jeg er så lei av slike kommentarer, herregud😂 1. bare fordi DU ikke har hørt om de, betyr ikke det at de ikke er kjendiser. Jeg feks har hørt om alle selv om jeg ikke har tv eller leser sladderblad. Så vanskelig er det ikke. 2. Om du absolutt ikke vet det, kan du heller bare google det. Om det er så utrolig viktig for deg, trenger ikke å skrive det inn her. Anonymkode: 6557f...8a5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #46 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ny sesong. Litt nja...til første episode. Jeg elsker forbrukerprogrammer og lignende... Føler programmet handler om "sjokkeffekten" av beløpene Silje regner seg fram til , altså hvor mye kjendisene har brukt i enkelte kategorier. Så litt flashing av spare-appen til dnb. Savner gjennomgang av HELE økonomien og hvordan spare inn på alle områder. MEN det er vel kanskje ikke et tv-program.... Når det er sagt, så er det helt ufattelig å bruke SÅ mye penger på mat. 467 000 i året. Og det var bare han ene voksne i familien sitt forbruk på mat. (Familien min bruker i underkant av 50 000 på dagligvarer.) Anonymkode: 34187...9ab Det var med polvarer...Har man dyre vinvaner så går pengene fort Anonymkode: e41dd...5e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #47 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2019 den 11.52): Sjekket skattelistene som ble lagt ut i 2017, da tjente han 686.000 kroner. Anonymkode: 11e07...3de Likningsinntekten var 686 442 kr, men den egentlige inntekten, når en tar hensyn til utliknet skatt, lå på rundt 814 000 kr. Det blir vel fort over 250k kr over gjennomsnittslønnen i Norge. Anonymkode: f4662...1d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 5. februar 2021 #48 Del Skrevet 5. februar 2021 Synes det er en fascinerende program. For utpå så ser kjendiser rike å vel ut.. Men på privaten så er de akkurat som alle andre med sine problematiske forbuk som er for høye og aner ikke hvordan de kan forvalte økonomien bedre. Det er bra at man får sett bak fasaden hos de som pryder media å andre sosiale medier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 7. februar 2021 #49 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg blir litt overrasket over hvor mye disse kjendisene tjener jeg. Det er mange folk jeg trodde var tilnærmet arbeidsløse eller pensjonert for lenge siden som tjener nær millionen. På hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #50 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 10.05): Likningsinntekten var 686 442 kr, men den egentlige inntekten, når en tar hensyn til utliknet skatt, lå på rundt 814 000 kr. Det blir vel fort over 250k kr over gjennomsnittslønnen i Norge. Anonymkode: f4662...1d4 814.000? Hvordan beregner du det? Anonymkode: b280d...270 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #51 Del Skrevet 7. februar 2021 loveli skrev (7 minutter siden): Jeg blir litt overrasket over hvor mye disse kjendisene tjener jeg. Det er mange folk jeg trodde var tilnærmet arbeidsløse eller pensjonert for lenge siden som tjener nær millionen. På hva? Noen bare gir de penger uten grunn? De.. hold deg fast.. jobber. Anonymkode: b280d...270 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #52 Del Skrevet 7. februar 2021 For et mat/helsekost/vin-budsjett til Kvarme!! Mannen har jo barn, er ingenting lagt av til dem? Han hadde sparepotensiale som min årsinntekt... Anonymkode: ea3ef...88e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 7. februar 2021 #53 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen bare gir de penger uten grunn? De.. hold deg fast.. jobber. Anonymkode: b280d...270 Poenget gikk over hodet på deg og det er greit. Jeg sier jeg TRODDE de var arbeidsløse/pensjonerte. Når man sier slikt så sier man samtidig at man tok feil. De jobber mer eller tjener mer enn man TRODDE. Så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #54 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2019 den 19.47): Jeg har sett de første to programmene og synes det er et hyggelig og interessant program, men registrerer at enkelte lar seg provosere av at Silje hjelper "rike" kjendiser og ikke "vanlige" folk. Selv om kjendisene som er med kanskje har mer penger mellom hendene enn en gjennomsnittsnordmann betyr det ikke at det ikke er noe mange kan lære av å se programmet. Det Silje har satt mest fokus på er jo sløsing - å bevisstgjøre deltakerene på eget forbruk. På hva de faktisk bruker pengene sine til. Og det tror jeg mange kan ha nytte av, selv om kjendisenes forbruk er mer ekstremt enn folk flest. Anonymkode: 4a3ec...5e3 Som deg liker jeg programmet, men jeg er også enig med de som sier at de savner et program om "vanlige folk" som ikke har et så stort overforbruk, men som likevel ønsker å få noen tips om hvordan de kan få litt mer ut av det de har, selv om de egentlig har et nøkternt forbruk. Anonymkode: 6cc78...b23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 7. februar 2021 #55 Del Skrevet 7. februar 2021 loveli skrev (2 minutter siden): Poenget gikk over hodet på deg og det er greit. Jeg sier jeg TRODDE de var arbeidsløse/pensjonerte. Når man sier slikt så sier man samtidig at man tok feil. De jobber mer eller tjener mer enn man TRODDE. Så enkelt. Norske skuespillere pensjonerer seg nydeligvis ikke.. Mange av de som holde på til de tar natta.. Også er norge stappet av komikere som har andre prosjokter på siden av som de tjernet godt på. Men det betyr ikke at de har en ryddig eller oversikt på økonomien sin, som man skulle trodd at de hadde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #56 Del Skrevet 7. februar 2021 Liker ikke Silje som person. Skifter kanal bare jeg ser reklame om henne. Anonymkode: 0fd7f...5ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Brain Vacation Skrevet 7. februar 2021 #57 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 8.2.2019 den 19.47): Jeg har sett de første to programmene og synes det er et hyggelig og interessant program, men registrerer at enkelte lar seg provosere av at Silje hjelper "rike" kjendiser og ikke "vanlige" folk. Selv om kjendisene som er med kanskje har mer penger mellom hendene enn en gjennomsnittsnordmann betyr det ikke at det ikke er noe mange kan lære av å se programmet. Det Silje har satt mest fokus på er jo sløsing - å bevisstgjøre deltakerene på eget forbruk. På hva de faktisk bruker pengene sine til. Og det tror jeg mange kan ha nytte av, selv om kjendisenes forbruk er mer ekstremt enn folk flest. Anonymkode: 4a3ec...5e3 Så enig. Skal vi fjerne alle program med folk som har det bedre enn oss, blir det tomt på kassa. Fra et økonomisk perspektiv kan jo Kardashian go først 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #58 Del Skrevet 8. februar 2021 Jeg synes de kan droppe det at Silje gjør seg dummere enn hun er for seerne. Hun har da såpass med erfaring at hun skjønner "dyr jakke" for Geir Kvarme ikke ligger på 2000 kroner. Uansett hvor lite hun selv befatter seg med dyre ting, har hun mer peiling enn det. Anonymkode: 13b4d...c1d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #59 Del Skrevet 9. februar 2021 Jeg synes programmet er veldig bra, og man føler selv at man er så økonomisk i forhold til dem på tv, hehe 🙈 Digger både luksusfellen og i lomma på Silje. Synes kjendisversjonen er mest spennende. Gøy å se hva slags rare ting folk sløser penger på. Og til dere som synes det er rart at de tjener mye: å være et kjent ansikt kan være veldig godt betalt... (med mindre man er reality-kjendis med lugubert rykte. Da dør man fort ut). Er selv D-kjendis å regne (hvis ikke lavere😂) og har hatt millionlønn i 3-4 år. Men jeg har aldri vært på tv. Anonymkode: 45ddc...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 9. februar 2021 #60 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg synes de kan droppe det at Silje gjør seg dummere enn hun er for seerne. Hun har da såpass med erfaring at hun skjønner "dyr jakke" for Geir Kvarme ikke ligger på 2000 kroner. Uansett hvor lite hun selv befatter seg med dyre ting, har hun mer peiling enn det. Anonymkode: 13b4d...c1d Det har ikke noe med at hun gjør seg dummere som du sier.. Hun blir faktisk oppriktig sjokkert og overrasket over kjendisenes forbruk.. Norge er ikke noe million industri slik som amerika er når det kommer til kjendis tilværelsen.. I norge så må man virkelig jobbe seg langt opp for å nå toppen av pengesekken og det er mange som ikke kommer på toppen av den i det hele tatt , men likevel er ett godt kjent ansikt. Når norske influencere helst jobber med utenlanske brand så sier det seg selv hvor det er å hente penger hen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå