Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Takk for alle svar jeg fikk :) 

Endret av Anonym15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker du å beholde henne som venn, sier du ingenting.

Anonymkode: f9916...14e

Skrevet

Det er veldig vanlig å utvikle følelser for samme kjønn i den alderen du er i uten at man er lesbiske av den grunn. Et nært og godt vennskap er vel viktigst? Da sier du ingenting mer om følelsene dine til henne. 

Anonymkode: a489d...76e

Skrevet
4 timer siden, Anonym15 skrev:

Er så forvirret, hvordan skiller man det å være glad i noen som venn Vs at man har «romantiske» følelser for noen?

Jeg er ikke lesbisk, men har en del mannlige venner hvor jeg har spurt meg selv samme spørsmålet når vennskapet begynner å bli litt "tett". For meg går det på om jeg har lyst til å kysse dem, å være fysiske med dem, om jeg ønsker kroppskontakt med dem. Hvis ikke, om det bare er sånn at jeg har gode varme følelser for dem som person, så er det på et vennskapelig plan. 

Når venninnen din er heterofil, og du selv har romantiske følelser for jenter, så kan det være litt trøblete når hun ble ukomfortabel og følelsene dine går mot mer enn bare vennskap.

Men du er veldig ung, og dette er noe du kommer til å finne utav, og som vil bli klarere for deg etter hvert. Ingenting er "feil", og det er fint at du klarer å være ærlig og formidle hva du føler til henne. 

Anonymkode: b5b26...e44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...