Gå til innhold

Dynetrekk og putevar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte fem fine dynetrekk og pute og de lå i sånn fint trekk i bomull som matchet selve dynetrekket. Hun dama i kassa sa at jeg ikke kunne bytte dem siden det var halv pris og da sa jeg ja. Også tok hun å tegnet ett stort svart kryss på den bomull posen som lå der. Før jeg rakk å reagere. Og hun ødela hele gaven jo. Kan ikke gi bort sengetøy med ett svart kryss tegnet på. Er så lei meg siden jeg har dårlig råd og er helt blakk. Derfor jeg kjøpte dem på tilbud som de skal få til bursdagen sin. Pleier de å tegne ett stort svart kryss på tilbudsvarer? Kan jo ikke bytte dem heller. Hun ødela alle gavene mine. Er så lei meg. Sitter på kjøpesenteret nå og gråter. Har jo ikke penger til mat heller da siden jeg må kjøpe nye gaver. Skulle aldri ha kjøpt dem. Dumme meg.

Anonymkode: 816fb...6fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er til to par og en som er singel. Derfor fem stykker. 

Skrevet

Man bruker jo ikke oppbevaringsposen uansett. Bare ta det ut av posen, pakk det inn pent og ikke nevn det, så er det ingen som tenker over det. 

Anonymkode: 21568...bea

• Liker 6
Skrevet

Eller gå tilbake og klag 

Anonymkode: 21568...bea

• Liker 3
Skrevet

Er det posen eller sengetrekket som er gaven? 
Hvorfor kan du ikke gi bort sengetrekket bare fordi det er kryss på posen? Er vel 99% sjanse for at den posen går i søpla samme dag som trekket blir tatt ut av den...

Skrevet

Du burde jo sagt ifra med en gang at du ville ha en vare uten tusj på. Men dette er ikke krise, bare pakk det inn uten posen. 

Anonymkode: f5c3b...18a

Skrevet

Men den posen er jo så fin til. Er bare lei meg.

• Liker 1
Skrevet

Hun tusjet alle varene etter jeg hadde betalt eller samtidig som jeg slo inn koden min så fikk det ikke helt med meg.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men den posen er jo så fin til. Er bare lei meg.

Den er nok uansett like verdifull som ett innpakningspapir. Den posen er emballasje, og blir mest sannsynlig kastet uansett om det er tusjmerke eller ikke på den. 

• Liker 2
Gjest Krampus
Skrevet

Gå tilbake. Du har betalt for posen også. 

Skrevet

Slike poser er bare til irritasjon og ekstra søppel. Jada, det ser pent ut, men hva skal den egentlig brukes til når innholdet er tatt ut? Jeg hadde kastet den uansett. Så bare ta ut sengesettene og pakk dem inn uten posen.

Anonymkode: f20b3...cbc

• Liker 1
Skrevet

Det står størrelse på posen og hva den inneholder altså bomull. Også er den med en fin snor på som er festet til bomull posen. Og det er sydd en fin lapp på den. Så gaven er mye finere med den. Hvis jeg da tar den ut er det ikke noe rundt selve dynetrekket og da ser det kanskje brukt ut? Kjipt dette her. Jeg kjøpte jo akkurat de sengesettet pga. Den hadde sånn fin pose. Og ikke kun i plast som de andre var.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun tusjet alle varene etter jeg hadde betalt eller samtidig som jeg slo inn koden min så fikk det ikke helt med meg.

Da hadde jeg rett og slett forlangt nye, "utusjede" eksemplarer på rappen! Du har betalt for bomullsposene også, og de er fullt brukbare til andre ting selv om de i utgangspunktet er emballasje. De kan brukes til skittentøy, oppbevaring av sko og vesker og andre ting og tang.

(Men jeg klarer egentlig ikke helt å tro på dette. For det første, hva er poenget? For det andre, hva om tusjen trekker gjennom bomullstrekket og ødelegger sengetøyet?) 

Anonymkode: 02695...dff

• Liker 1
Gjest Krampus
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg rett og slett forlangt nye, "utusjede" eksemplarer på rappen! Du har betalt for bomullsposene også, og de er fullt brukbare til andre ting selv om de i utgangspunktet er emballasje. De kan brukes til skittentøy, oppbevaring av sko og vesker og andre ting og tang.

(Men jeg klarer egentlig ikke helt å tro på dette. For det første, hva er poenget? For det andre, hva om tusjen trekker gjennom bomullstrekket og ødelegger sengetøyet?) 

De gjør det for at det ikke skal kunne gå an å returnere eller bytte. 

Skrevet

Jeg forstår at du er lei deg! Jeg er også sånn som blir satt ut når uventede ting skjer, og først etterpå kommer jeg på alt jeg skulle ha sagt og gjort. Bare ta sengetøyet ut av trekket og pakk det pent inn. Det blir mer enn bra nok som gave!

Anonymkode: c8dea...468

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Merricat skrev:

De gjør det for at det ikke skal kunne gå an å returnere eller bytte. 

Da må det vel være bedre å tusje et kryss på lappen med strekkode, enn å risikere at tusjen trekker tvers igjennom posen og inn på sengetøyet. 

• Liker 2
Gjest Krampus
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da må det vel være bedre å tusje et kryss på lappen med strekkode, enn å risikere at tusjen trekker tvers igjennom posen og inn på sengetøyet. 

Absolutt

Skrevet

Takk dere. Skal aldri kjøpe sengetøy på tilbud lengre til gave. Har lært nå.

Gjest Krampus
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk dere. Skal aldri kjøpe sengetøy på tilbud lengre til gave. Har lært nå.

Det var da ekstremt overdramatisk. Bare følg med på at de ikke gjør noe du ikke vil de skal gjøre. 

Skrevet

Det er ikke så lett å få med seg alt og det å si ifra. Så får å slippe dette så får jeg heller kjøpe noe annet. Hun dama var rask med å tusje alle fem stykkene mens jeg tasta inn koden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...