BMW 5-serie 535D Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Hva er deres syn på slik dyreplaging? Slikt dyreplaging skulle ikke eksistert i år 2019, fullt fortjent når oksen får tatt igjen. Ondskapsfullt er det!! 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Men ulven vil du drepe...snakk om dobbelt moral. Anonymkode: 8a2c4...d56 3
BMW 5-serie 535D Skrevet 8. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men ulven vil du drepe...snakk om dobbelt moral. Anonymkode: 8a2c4...d56 Serr?? Blir en ulv som blir humant skutt og drept umiddelbart plaget?? 1
fuglenek Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 Jeg har sterk empati med dyr, har hatt det siden jeg var barn. Jeg tåler ikke se okser lide på den måten, jeg tåler ikke se griser gasset der de lider, jeg tåler ikke at uskyldige lam blir drept. Jeg tror de fleste hadde vært enige med meg, men de fleste empatiserer ikke med kuer eller griser og gir faen 2
Scoops Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 Jeg skjønner ikke at sånt er lovlig enda, og at folk syns det er underholdning og se dyr lide.. Er veldig imot sånt.Og er helt enig med fuglenek om gassing av griser og sånt og,helt forferdelig og ikke litt humant engang..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 Jeg har veldig sympati med kuer å griser. Ingen forskjell på dyr. Det er grusomt dyreplageri ...Å jeg heier på oksen når jeg ser den spidder en matador. Alle skapninger fortjener å ha det godt .Ingen forskjellig der. Anonymkode: c9b77...a01 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Men ulven vil du drepe...snakk om dobbelt moral. Anonymkode: 8a2c4...d56 Hyklere er aldri i stand til å se at de er hyklere.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #8 Skrevet 9. februar 2019 Jeg ler rått hver gang jeg ser noen som blir skadet av oksene, de får som fortjent. Anonymkode: fdee0...3b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå