Gå til innhold

Hva synes folk om tyrefekting og plaging av dyr? Jeg synes det er forkastelig og mener de menneskenesom blir skadet virkelig fortjener det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres syn på slik dyreplaging? Slikt dyreplaging skulle ikke eksistert i år 2019, fullt fortjent når oksen får tatt igjen. 

Ondskapsfullt er det!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men ulven vil du drepe...snakk om dobbelt moral.

Anonymkode: 8a2c4...d56

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Serr?? 

Blir en ulv som blir humant skutt og drept umiddelbart plaget??

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sterk empati med dyr, har hatt det siden jeg var barn. Jeg tåler ikke se okser lide på den måten, jeg tåler ikke se griser gasset der de lider, jeg tåler ikke at uskyldige lam blir drept. Jeg tror de fleste hadde vært enige med meg, men de fleste empatiserer ikke med kuer eller griser og gir faen

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke at sånt er lovlig enda, og at folk syns det er underholdning og se dyr lide.. Er veldig imot sånt.Og er helt enig med fuglenek om gassing av griser og sånt og,helt forferdelig og ikke litt humant engang.. 

Skrevet

Jeg har veldig sympati med kuer å griser. Ingen forskjell på dyr. Det er grusomt dyreplageri ...Å jeg heier på oksen når jeg ser den spidder en matador.  Alle skapninger fortjener å ha det godt .Ingen forskjellig der.

Anonymkode: c9b77...a01

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hyklere er aldri i stand til å se at de er hyklere.

Skrevet

Jeg ler rått hver gang jeg ser noen som blir skadet av oksene, de får som fortjent. 

Anonymkode: fdee0...3b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...