Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1 Del Skrevet 10. april 2005 Vår vaskemaskin har begynt å lekke. Det er en kombinert vaske- og tørketrommel. Den har fungert helt fint hittil, og det gjør den jo enda også, men som sagt så begynte den å lekke i dag. Samlet seg en dam foran den. Har nå tømt filteret (som ikke inneholdt noe), og vasket skuffen der man putter i vaskepulver. Har og sjekket at slangen sitter som den skal. Hva annet kan man gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #2 Del Skrevet 10. april 2005 Har du sjekket oppi vannlåsen der tømmeslangen går oppi ?? vi trodde også at våres maskin var ødelagt, så var det berre vannlåsen som var tett. ( den som henger på veggen) vannet fosset over da maskinen ble tømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Sjekk den gummigreien rundt åpningen.(balen) Min lekket foran og det var komt et lite hull der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 17. april 2005 #4 Del Skrevet 17. april 2005 hei som noen sier her har du skjekket gummipakningen foran den eller har du skrudd lokket ordtlig igjen når du harsjekket filtret hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. april 2005 #5 Del Skrevet 17. april 2005 Husk å se om sluket kan ha tettet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 17. april 2005 #6 Del Skrevet 17. april 2005 Husk å se om sluket kan ha tettet seg! hei det også kan det være ikke tett på lokket på filtret hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. april 2005 #7 Del Skrevet 18. april 2005 kanskje ikke døra var lukket igjen og noen kom borti på-knappen.. dette hendte hos svigerbror (ikke kombi-maskin).. de hadde de kommet borti knappen uten å merke det,,og når de stod opp dagen etterpå var det masse vann på golvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 18. april 2005 #8 Del Skrevet 18. april 2005 kanskje ikke døra var lukket igjen og noen kom borti på-knappen.. dette hendte hos svigerbror (ikke kombi-maskin).. de hadde de kommet borti knappen uten å merke det' date=',og når de stod opp dagen etterpå var det masse vann på golvet.[/quote'] hei det er dårlig vis det ikke er noe som gjør at maskinen ikke starter hvis den er åpen hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. april 2005 #9 Del Skrevet 19. april 2005 nå vet ikke jeg kvalitten på maskinen deres..men det hendte i allefall der,,så det kan jo ha hendt med trådstarter også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #10 Del Skrevet 19. april 2005 Takk for alle svarene. Jeg fjernet en klump med såpepulver som lå under doseringskammeret/skuffen. Har ikke kommet noe vann på gulvet etter det. Om det var pga den lille klumpen vet jeg ikke, men. Sjekket flere av tipsene deres, men fant ingen feil noe sted. Lettelsen er uansett stor nå som lekkasjen er borte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 19. april 2005 #11 Del Skrevet 19. april 2005 nå vet ikke jeg kvalitten på maskinen deres..men det hendte i allefall der' date=',så det kan jo ha hendt med trådstarter også.....[/quote'] hei ja mulig det men det er jo litt skummelt, hva vis noen har opp døra under varm vask hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #12 Del Skrevet 20. april 2005 Husk å se om sluket kan ha tettet seg! mener du at den lekker om sluket er tett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #13 Del Skrevet 21. april 2005 Om sluket er tett, sier det seg jo selv at det renner over da Selve maskinen lekker vel ikke av den grunn, men mye vann på gulvet kan jeg uansett love deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå