AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Hvordan fungerer dette? Ser at studentfremlegg(gruppe) på seminar er gjennomgående i studiet( x3 per semester), hvor stor er «seminaren»? Og hvor mye må man legge frem? Jeg blir helt gele ved muntlig, og redd jeg ikke får frem vesentlige poeng😐 redd det vil ødelegge videre studier for meg.. Anonymkode: fb1fa...301
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Dette blir selvsagt veldig generelt, men der jeg går har vi hatt noen få framlegg (1-2 per semester) rett og slett fordi både gruppearbeider/samarbeid med andre og det å framføre noe er nødvendig for de aller fleste uansett hvilket yrke man ender opp i. Jeg går på et skikkelig introvert studium hvor det er mange som virkelig trenger å øve seg på begge deler På mitt studium har vi jobbet i grupper på 3 - 5 personer, og vi har sendt powerpointpresentasjonen til fagansvarlig på forhånd slik at de skal se at det har et innlegg som er noenlunde innenfor tema. Gruppene har hatt 10-15 minutters gruppeframføring for hverandre der alle på gruppa skal si noe. Vi har hatt lov å ha manuskript. Noen snakker ganske fritt, mens andre er mer bundet av manuskriptet. Høgskolen gjør det ikke for å være slemme, men fordi det er nyttig øving. Ingen har fått kjeft eller stryk pga framføringen! Det som av og til har hendt er at noen har blitt bedt om å snakke litt høyere, men det er jo bare fordi alle skal høre hva som blir sagt. Anonymkode: 4bccd...300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå