Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iløpet av en uke/måned, hvor ofte forlater du huset for å drive med ulike aktiviteter/handle mat/gjøre ærend? 

-Handling -Lege -Tannlege -hobbyer -venner -familie -osv.

Anonymkode: abb64...ce5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekorden er 18 dager inne i strekk. Hadde det som plommen i egget:-)

Anonymkode: 54807...902

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Hver dag?

Anonymkode: e9cfa...22d

• Liker 3
Skrevet

Et par ganger om dagen, hvis jobb er inkludert. 

Anonymkode: 994fc...ae6

• Liker 3
Gjest Krampus
Skrevet

Somregel bare en gang om dagen, gjør alt av ærender og besøk når jeg først er ute. 

Skrevet

Jeg går på aap og tar opp fag fra videregående, så jeg har ikke så mye jeg MÅ ut for. Hadde jeg vært veldig økonomisk hadde samboer handlet etter jobb, men jeg liker å variere dagene så jeg handler mandag, og til helga på fredag, selv om jeg må kjøre en halvtime (bor uti skogen). 

Så drar jeg gjerne bort et par ganger i uka for å besøke venninner 

kanskje ned til svigers en gang i uka 

Syns det er viktig å være sosial og komme seg ut selv om man ikke må hvis man er i en situasjon som meg, at man ikke MÅ ut på noe på grunn av feks aap. 

Anonymkode: 30390...259

Skrevet

Hver dag man - fre når jeg jobber, noen ganger en gang til i løpet av hverdagen hvis jeg er sosial etter jobb eller skal gjøre noe. Men tar det som regel rett etter jobb, så jeg slipper å dra hjem og så ut igjen. 

I helgene varierer det. Alt fra 1-2 ganger både lørdag og søndag til ingenting der jeg er hjemme hele helgen. Mer sliten i vintermørket, men nå begynner det heldigvis å bli lyst igjen og får mer energi av det :) 

Anonymkode: b654f...448

Skrevet

7-9 ganger ut av huset daglig.. Jobb, studier, hundelufting, trening, handling, besøk... 

Anonymkode: 60a44...639

Skrevet

Jobber 5 dager i uka også hender det at det er familiegreier enkelte helger.

Anonymkode: cc1b8...0dd

Skrevet

1-2 ganger om dagen. 

Er vel på butikken minst én gang om dagen. Ellers er det å dra på forelesninger, eller på noe kveldsarrangementer.

Anonymkode: df924...acc

Skrevet

En gang om dagen, da skal jeg på jobb. Hvis jeg har fri skal jeg antakelig en tur på butikken. Søndager blir jeg som regel hjemme. Lufter hunden da, men vil ikke kalle det å forlate huset. 

Skrevet (endret)

Vær dag

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

Opptil flere ganger om dagen . Unger på skole/bhg, jobb, hund, trening, handle , aktiviteter osv

Skrevet

Flere ganger om dagen: til jobb, til trening, til butikken, kjøring av unger til og fra fritidsaktiviteter og venner, besøk til familie og venner, lufting av hund, legetimer, tannlege, optiker, frisør, veterinær, dugnader, kafe og restaurantbesøk, kino, bowling, slalom, hockeykamp, teater, foreldremøte, you name it 😉 Går vel egentlig i ett 😬

Skrevet

Har vært så godt som null i flere år nå. Må ut til lege og nav av og til. Men har vært husbunden pga ME i 8 år 😞

Anonymkode: 0b9de...81d

Skrevet

Handler hver dag, så hver dag 😄

Skrevet

Hver dag, flere ganger om dagen. Kan ikke huske at jeg har vært inne i huset en hel dag før...? Eller var jo litt inne med barna i permisjonstiden, men jeg gikk alltid ut med søpla daglig, og trilletur daglig, var på butikken, dro på besøk, helsestasjon, shopping da også.

jeg tror jeg ville blitt lat og dvask av en hel dag inne i huset...

Skrevet

Flere ganger hver dag. Må ut med hundene. Ellers er jeg bare alene. Møter aldri noen venner da jeg ikke har noen.

Skrevet

På jobb hver ukedag 7.30 - 16.00. Trening etterpå eller møte venner. Hjemme på kvelden, noen ganger hele kvelden, andre ganger sent men bare for å sove. Er som regel på farten hele dagen, og de ganger jeg tilbringer en hel dag hjemme i leiligheten så føles det ensomt og kjedelig.

Men jeg er 27 år og singel. Annerledes for dere som er i forhold eller har familie. Hadde jeg hatt kjæreste så hadde det vært mer kos å være hjemme en hel helg. 

Anonymkode: 57dd0...76c

Skrevet

1-2 ganger om dagen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...