AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Kan det være noen andre sykdommer enn kreft? Som gjør at lymfeknuter er hard.Har vært der i to mnd. Er så redd jeg har lymfekreft. Anonymkode: 065e5...b6b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Ja, det er mye det kan være. Et kjapt googlesøk og du ser masse muligheter. Anonymkode: 157a1...43a 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Spør legen din Anonymkode: 91489...ab3 1
Million Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 Infeksjoner i kroppen gir hovne lymfeknuter. Jeg hadde vært kraftig forkjølet en stund, og litt etter at jeg var blitt frisk igjen, oppdaget jeg en kul i overgangen mellom ene brystet og armhulen. Gikk til legen og ble sendt til sykehus for å ta prøver av kulen. Har brystkreft i familien, så jeg var redd. De tok en helvetes hestesprøyte og stakk den rett inn i kulen og trakk ut en celleprøve, uten bedøvelse. Det var vondt. Celleprøven ble undersøkt. Den var helt normal, det var bare hovne lymfeknuter etter infeksjon i kroppen, selv om det var gått en stund siden jeg ble frisk.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Jeg har en stor klump på halsen som viste seg og være struma... så det kan være mye annet en kreft. Anonymkode: d9c9d...0ed
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 Det kan være masse annet, ts. Anonymkode: 0f4ce...b8e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 I dag har jeg litt sånn forkjølelse symptomer.Føler på meg at det kan være noe dritt.Håper ikke det.Er det ikke vanlig å få bedøvelse før en biopsi? Anonymkode: 065e5...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå