Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å finne en god foundation, både merke og fargetone for huden min. Ofte ser jeg mer gusten ut når jeg påfører en uten, bruker ofte fargen ivory -redd for å velge en farge hvor jeg ser kunstig brun ut, siden jeg er ganske lys ellers (lyse øyenbryn/hår og grønne øyne). Har også noen fine linjer i pannen bla. som jeg syntes blir tidligere ved bruk av foundation, har også litt mørke ringer under øynene. Så derfor lurer jeg på om noen har noen gode tips til meg. Jeg bruker ikke mye sminke ellers, så må være noe som virker så naturlig som mulig når den er smurt på. 

Anonymkode: 1c294...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sliter med å finne en god foundation, både merke og fargetone for huden min. Ofte ser jeg mer gusten ut når jeg påfører en uten, bruker ofte fargen ivory -redd for å velge en farge hvor jeg ser kunstig brun ut, siden jeg er ganske lys ellers (lyse øyenbryn/hår og grønne øyne). Har også noen fine linjer i pannen bla. som jeg syntes blir tidligere ved bruk av foundation, har også litt mørke ringer under øynene. Så derfor lurer jeg på om noen har noen gode tips til meg. Jeg bruker ikke mye sminke ellers, så må være noe som virker så naturlig som mulig når den er smurt på. 

Må gi litt glød til huden, det glemte jeg å skrive..

Skrevet

Estee Lauder double wear foundation

Anonymkode: f4724...04f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forslag til fargetone da -om man har blek hud?

Skrevet

Er veldig lys og har alltid brukt : Clinique Anti Blemish-Fresh Ivory. Helt utrolig fin på min hud :) Bare smøre godt med krem en stund før du tar på :)

Skrevet

Enig angående Estee Lauder double wear. Jeg bruker den i nyansen 1c0 (shell) om vinteren og 1n1 om sommeren, og den er perfekt for min hud i hvert fall. 

Anonymkode: 9c272...5ed

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er heldekkende og blir veldig kakete på.  Anbefaler True Match i 1W, Ivory gold.  En varm lys tone.  Den lar huden din synes litt igjennom.  Legg med fuktet beautyblender. Hvis du føler deg gusten og blek kan du bruke en matt bronzer i panna,i tinningene,  litt på nesa og haka og under kinnebena og litt rouge på eplekinnene.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forslag til fargetone da -om man har blek hud?

Jeg bruker 1c0 shell og den er litt mørk til meg. Vurderer 0n1 alabaster om den ikke blir for gul. Jeg har snøhvit hud (rødhåret uten fregner). 

Skrevet
9 minutter siden, SupaWoman skrev:

Den er heldekkende og blir veldig kakete på.  Anbefaler True Match i 1W, Ivory gold.  En varm lys tone.  Den lar huden din synes litt igjennom.  Legg med fuktet beautyblender. Hvis du føler deg gusten og blek kan du bruke en matt bronzer i panna,i tinningene,  litt på nesa og haka og under kinnebena og litt rouge på eplekinnene.

Den er ikke kakete på min hud. Jeg har også tørr hud. Den gir meg også glød. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...