Anglofil Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 http://www.go-quiz.com/cocktail/cocktail.php How to make a Yvonne; Ingredients: 1 part intelligence 5 parts humour 1 part beauty Method: Stir together in a glass tumbler with a salted rim. Top it off with a sprinkle of emotion and enjoy! Mvh Yvonne
Felixa Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 How to make Felixa: 3 parts competetiveness 3 parts self-sufficiency 3 parts beauty Stir together in a glass tumbler with a salted rim. Add a little lustfulness if desired.
Gjest Madam Felle Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Ingredients: 1 part friendliness 1 part brilliance 1 part leadership Method: Stir together in a glass tumbler with a salted rim. Add a little sadness if desired!
Gjest Bellatrix Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 How to make a Fighter Ingredients: 1 part jealousy 3 parts courage 3 parts energy Method: Add to a cocktail shaker and mix vigorously. Top it off with a sprinkle of lustfulness and enjoy!
*M* Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Ingredients: 3 parts anger 1 part humour 1 part instinct Method: Layer ingredientes in a shot glass. Add a little emotion if desired! Hva! Jeg er aldri sint!!!
Gjest Bellatrix Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Det egentlige navnet mitt: How to make a Cecilie Ingredients: 3 parts intelligence 1 part crazyiness 1 part ego Method: Combine in a tall glass half filled with crushed ice. Serve with a slice of sadness and a pinch of salt. Yum!
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #7 Skrevet 10. april 2005 How to make a Tuppeliten: 3 parts success 3 parts brilliance 5 parts leadership Method Combine in a tall glass half filled with crushed ice. Add a little sadness if desired.
Milly:) Skrevet 10. april 2005 #8 Skrevet 10. april 2005 How to make a Milly: 1 part mercy 5 parts self-sufficiency 3 parts beauty Method: Combine in a tall glass half filled with crushed ice. Add sadness to taste! Do not overindulge! How to make a *mitt ekte navn*: Ingredients: 3 parts competetiveness 5 parts courage 5 parts ego Method: Combine in a tall glass half filled with crushed ice. Add a little emotion if desired! Ops Likte best den på Milly, jeg.
Cata Skrevet 10. april 2005 #9 Skrevet 10. april 2005 How to make a Cata: Ingredients: 5 parts anger 1 part self-sufficiency 3 parts Method: Layer ingredientes in a shot glass. Top it off with a sprinkle of caring and enjoy! Ånei, de hadde ikke nok ingredienser til å lage meg (3 parts hva da????) Og i tillegg er det bare bitre og sterke ingredienser i meg. Å fytterakker'n! :-(
Gjest Hel Skrevet 10. april 2005 #10 Skrevet 10. april 2005 How to make a Tári Elensar Ingredients: 1 part anger 1 part brilliance 5 parts instinct Method: Add to a cocktail shaker and mix vigorously. Serve with a slice of lustfulness and a pinch of salt. Yum! Mitt ordentlige navn: Ingredients: 5 parts friendliness 1 part arrogance 1 part instinct Method: Add to a cocktail shaker and mix vigorously. Serve with a slice of sadness and a pinch of salt. Yum! Passet skummelt bra.
englefjes Skrevet 10. april 2005 #11 Skrevet 10. april 2005 How to make a englefjes Ingredients: 5 parts success 5 parts ambition 3 parts leadership Method: Blend at a low speed for 30 seconds. Add a little cocktail umbrella and a dash of caring Hehe, det er kanskje det jeg har minst av - lederskap, suksess, ambisjoner...
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #12 Skrevet 10. april 2005 How to make a Freckles: Ingredients: 1 part pride 3 parts self-sufficiency 5 parts instinct Method: Layer ingredientes in a shot glass. Add a little caring if desired! Ekte navn: Ingredients: 3 parts intelligence 3 parts courage 5 parts leadership Method: Combine in a tall glass half filled with crushed ice. Top it off with a sprinkle of caring and enjoy!
LilleBille Skrevet 10. april 2005 #13 Skrevet 10. april 2005 How to make a LilleBille Ingredients: 3 parts anger 5 parts silliness 1 part energy Method: Layer ingredientes in a shot glass. Add curiosity to taste! Do not overindulge .. og med irl navn.. (luer på hva de 5 delene skulle være...) Ingredients: 3 parts jealousy 1 part self-sufficiency 5 parts Method: Stir together in a glass tumbler with a salted rim. Serve with a slice of caring and a pinch of salt. Yum!
Lillie Skrevet 10. april 2005 #14 Skrevet 10. april 2005 How to make a Lillie: Ingredients: 1 part pride 1 part self-sufficiency 5 parts beauty Method: Blend at a low speed for 30 seconds. Add a little lustfulness if desired!
Gjest Formosiss Skrevet 10. april 2005 #15 Skrevet 10. april 2005 (Med det egentlige navnet mitt) How to make a Silje Ingredients: 3 parts pride 3 parts silliness 1 part empathy Method: Blend at a low speed for 30 seconds. Add a little cocktail umbrella and a dash of sadness
Bettie Skrevet 10. april 2005 #16 Skrevet 10. april 2005 Ingredients: 3 parts anger 1 part humour 1 part instinct Method: Layer ingredientes in a shot glass. Add a little emotion if desired!
Samantha Skrevet 10. april 2005 #17 Skrevet 10. april 2005 How to make a Samantha Ingredients: 3 parts mercy 5 parts brilliance 5 parts empathy Method: Stir together in a glass tumbler with a salted rim. Serve with a slice of sadness and a pinch of salt. Yum!
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #18 Skrevet 10. april 2005 How to make a Bamboozler Ingredients: 1 part friendliness 3 parts crazyiness 5 parts beauty Method: Stir together in a glass tumbler with a salted rim. Add a little cocktail umbrella and a dash of lovability. Jeg høres ut som en god drink.
Mossa Skrevet 11. april 2005 #19 Skrevet 11. april 2005 Ingredients: 3 parts anger 3 parts brilliance 3 parts instinct Method: Layer ingredientes in a shot glass. Add wisdom to taste! Do not overindulge!
Gjest Catwoman Skrevet 11. april 2005 #20 Skrevet 11. april 2005 How to make a Catwoman Ingredients: 5 parts intelligence 1 part courage 5 parts energy Method: Combine in a tall glass half filled with crushed ice. Top it off with a sprinkle of emotion and enjoy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå