Gå til innhold

Hvordan få dama til å forstå at å slikke mus er umandig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama har begynt mer og mer å forvente at vi skal utvikle sexlivet vårt med at jeg går ned på henne. Men problemet her er at jeg synes at det å slikke vagina er et tegn på underdanighet. Det er ikke maskulint rett og slett.

Hvordan avvise dette temaet uten å oppnå misforståelser som at jeg ikke liker underlivet hennes, eller noe... ?

Anonymkode: db21c...b26

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går hun ned på deg?

Anonymkode: 360fb...2b7

• Liker 7
Skrevet

Er da ikke noe galt i å lepje litt:-)

Anonymkode: c9b81...650

• Liker 3
Skrevet

Bare si rett ut at du ikke liker det. Blir bare tåpelig med sånne begrunnelser. Det er lov å sette grenser.

Anonymkode: f0da9...65c

• Liker 17
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dama har begynt mer og mer å forvente at vi skal utvikle sexlivet vårt med at jeg går ned på henne. Men problemet her er at jeg synes at det å slikke vagina er et tegn på underdanighet. Det er ikke maskulint rett og slett.

Hvordan avvise dette temaet uten å oppnå misforståelser som at jeg ikke liker underlivet hennes, eller noe... ?

😱😱

Ikke mandig??! I alle dager?!

Er jo noe av det diggeste en mann gjør for dama si jo, om hun liker det!

Anonymkode: 55726...efd

• Liker 21
Skrevet

Sier du at 90% av den mannlige befolkningen er "umandige" altså?

• Liker 31
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Går hun ned på deg?

Ja. Men det har jo ingenting med denne saken å gjøre.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes da vel omtrent ikke noe som er mer mandig enn å begrave ansiktet i en våt fitte og ta for seg av deilig fittesaft.

Ei våt fitte er herlig, men hver gang jeg flørter med tanken om å gå ned på henne, så får jeg denne flaue følelsen av å være underdanig og svak.

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja. Men det har jo ingenting med denne saken å gjøre.

Det synes jeg det har. Går hun ned på deg kan du gå ned på henne.

Hvordan har du fått det for deg at det er umandig?

• Liker 22
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du går ikke langt nok. Å i det hele tatt ha sex med kvinner er bare halvparten så maskulint som å ha sex med andre menn. La din sanne natur slippe fri.

Anonymkode: 09395...c51

• Liker 36
Skrevet

Det er ikke et tegn på underdanighet å slikke damer. Det er ett tegn på at du setter hennes nytelse høyt, og dermed mandig.

Anonymkode: 7aabe...e1f

• Liker 21
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og er enig med deg, TS. Det er et problem for endel kvinner også, at menn blir opphengt i å tilfredsstille oss.

Har ingen gode tips annet enn å være nøye med hvem du velger som kjæreste, slik at du ikke risikerer å havne i en slik situasjon.

Anonymkode: 9b4c5...2ef

• Liker 1
Skrevet

Troll. 

Anonymkode: 3309c...c52

• Liker 13
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg det har. Går hun ned på deg kan du gå ned på henne.

Hvordan har du fått det for deg at det er umandig?

Den skal jeg omvendt bruke på fremtidige damer:-)

Anonymkode: c9b81...650

• Liker 1
Skrevet

Det er ingenting å forstå. Det er bare tull.

Om du derimot ikke vil, så må hun respektere det. Liksom du må respektere om hun ikke vil gå ned på deg.

Anonymkode: ae853...c41

• Liker 4
Skrevet

Da bør ikke du forvente at hun går ned på deg heller. Ellers skjønner jeg tanken at å gå ned på noen kan være ekkelt. En ting er jo den man har vært sammen med en stund, men ikke sånn det har blitt at man går ned på hvermansen man har et ligg med. Men dette er dama di og hun går ned på deg, da blir det dårlig av deg å la være på henne bare fordi du ikke føler deg mann nok. Bortsett fra det så er jeg enig i at det ikke er mandig å grave trynet ned i kvinner man knapt kjenner sitt underliv,  men det er heller ikke fint motsatt. 

• Liker 1
Skrevet

Å vær så snill. Slutt å finne på dumme unnskyldninger for at du er lat og urimelig i senga. Det er noe som heter å ta og gi, når hun går ned på deg og samtidig ønsker at du skal gå ned på henne, så overkommer du tåpelige unnskyldninger om du ønsker å være en god elsker.

Dersom det i ditt hode er sånn at maskulinitet henger sammen med at man ikke skal være "underdanig" som du kaller det, så er ikke det akkurat noe positivt å hige etter. 

Men for all del, dersom du ikke har tenkt å endre tankesettet ditt så foreslår jeg at du likevel sier det på den måten som du har sagt det, så får hun anledning til å dumpe deg og finne en som ikke gjemmer seg bak tåpelige unnskyldninger.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...