Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruker du eyeliner/kajal? Hvor og hvordan påfører du den? Helt fra øyekroken og ut. eller kun ytterst osv

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker kajal under øyet (langs vipperoten), og flytende liner oppe. Jeg slutter før jeg når øyenkroken, ellers synes jeg øynene ser mindre ut.

Skrevet

Jeg bruker kajal over og under øyet. Ikke helt inn mot øyekroken (bare hvis jeg legger en tung fest makeup), men litt over halvveis. Kajalen skal møtes i andre enden, ytterkanten av øyet. Legger den så tett inn mot vippene som mulig, men ikke på våtkanten. Så legger jeg øyeskygge oppå. Hvis jeg bare bruker kajal, duser jeg den godt ut med en kost.

Skrevet

Bruker (svart) eyeliner på våtkanten nede + på huden innerst i øyekroken, så jeg får litt "katteøyne" :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker kajal oppe, helt inn til vippene, og nede har jeg bare på ytterste halvdel.

Skrevet
Jeg bruker kajal under øyet (langs vipperoten)' date=' og flytende liner oppe. Jeg slutter før jeg når øyenkroken, ellers synes jeg øynene ser mindre ut.[/quote']

jeg gjør det samme som lilith, men trekker streken helt bort til øyekroken, for jeg har store øyne, og vil gjerne ha de litt mindre :)

Skrevet
Bruker (svart) eyeliner på våtkanten nede + på huden innerst i øyekroken' date=' så jeg får litt "katteøyne" :)[/quote']

Samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...