Gå til innhold

Tips til storby i påsken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor kan man reise med to jenter på 17 og 19 år i påsken av storbyer? Relativt kort flytur og ikke svinedyre billetter? De liker sightseing og shopping, samt cafe og restaurant.

Anonymkode: 33233...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paris.

Om det er mulig å få rimelige billetter, vet jeg ikke. Kanskje.

Anonymkode: 36a92...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paris, Barcelona, Firenze er mine topptips. Ulempe med særlig Paris og Firenze: Dyr shopping...

Anonymkode: cfe78...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke velg Roma eller Paris i påsken, er høysesong og sykt mye mennesker. Palma ( Mallorca) liker mine ungdommer veldig godt og London blir aldri feil. Berlin og Kjøben er jo kort reise og fine byer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, morhjertegod said:

Ikke velg Roma eller Paris i påsken, er høysesong og sykt mye mennesker. Palma ( Mallorca) liker mine ungdommer veldig godt og London blir aldri feil. Berlin og Kjøben er jo kort reise og fine byer.

Det er alltid sykt mye folk der.

Anonymkode: 36a92...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen påske i år. Ville definitivt valgt Amsterdam.

Anonymkode: 71977...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amsterdam i påsken er supert. Har selv vært der i den tiden, og det er mye god shopping. Endel folk i de typiske handlegatene, men det er det vel overalt i storbyer på denne tiden....Mener de bare har stengte butikker 1. og 2.påskedag som er offentlige helligdager, men dobbelsjekk. Tror langfredag bare er en merkedag. . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det river meg i hjerterota at folk ikke går på ski i påsken, men om det nå skal være en by så ville jeg dratt til Edinburgh. Liten kompakt storby med alt du etterspør....

Anonymkode: dce21...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det river meg i hjerterota at folk ikke går på ski i påsken, men om det nå skal være en by så ville jeg dratt til Edinburgh. Liten kompakt storby med alt du etterspør....

Anonymkode: dce21...1ed

Hvorfor det? Jeg sluttet å gå på ski etter jeg tryna noe helt forferdelig i en nedoverbakke (ikke bratt), og vekla foten. Etter det har jeg fått «angst» av å gå på ski, fordi jeg er så redd for å tryne. 8-9 år siden jeg har hatt ski på beina. Eier ikke ski ferdigheter.

Anonymkode: 7a51a...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...