AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Hvor kan man reise med to jenter på 17 og 19 år i påsken av storbyer? Relativt kort flytur og ikke svinedyre billetter? De liker sightseing og shopping, samt cafe og restaurant. Anonymkode: 33233...531
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Paris. Om det er mulig å få rimelige billetter, vet jeg ikke. Kanskje. Anonymkode: 36a92...31b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 Paris, Barcelona, Firenze er mine topptips. Ulempe med særlig Paris og Firenze: Dyr shopping... Anonymkode: cfe78...47a
morhjertegod Skrevet 8. februar 2019 #7 Skrevet 8. februar 2019 Ikke velg Roma eller Paris i påsken, er høysesong og sykt mye mennesker. Palma ( Mallorca) liker mine ungdommer veldig godt og London blir aldri feil. Berlin og Kjøben er jo kort reise og fine byer.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #8 Skrevet 8. februar 2019 32 minutter siden, morhjertegod said: Ikke velg Roma eller Paris i påsken, er høysesong og sykt mye mennesker. Palma ( Mallorca) liker mine ungdommer veldig godt og London blir aldri feil. Berlin og Kjøben er jo kort reise og fine byer. Det er alltid sykt mye folk der. Anonymkode: 36a92...31b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #9 Skrevet 8. februar 2019 Sen påske i år. Ville definitivt valgt Amsterdam. Anonymkode: 71977...c03
Alltidpånett Skrevet 12. februar 2019 #10 Skrevet 12. februar 2019 Amsterdam i påsken er supert. Har selv vært der i den tiden, og det er mye god shopping. Endel folk i de typiske handlegatene, men det er det vel overalt i storbyer på denne tiden....Mener de bare har stengte butikker 1. og 2.påskedag som er offentlige helligdager, men dobbelsjekk. Tror langfredag bare er en merkedag. .
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #11 Skrevet 12. februar 2019 Det river meg i hjerterota at folk ikke går på ski i påsken, men om det nå skal være en by så ville jeg dratt til Edinburgh. Liten kompakt storby med alt du etterspør.... Anonymkode: dce21...1ed
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #12 Skrevet 12. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det river meg i hjerterota at folk ikke går på ski i påsken, men om det nå skal være en by så ville jeg dratt til Edinburgh. Liten kompakt storby med alt du etterspør.... Anonymkode: dce21...1ed Hvorfor det? Jeg sluttet å gå på ski etter jeg tryna noe helt forferdelig i en nedoverbakke (ikke bratt), og vekla foten. Etter det har jeg fått «angst» av å gå på ski, fordi jeg er så redd for å tryne. 8-9 år siden jeg har hatt ski på beina. Eier ikke ski ferdigheter. Anonymkode: 7a51a...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå