Gå til innhold

Tips til storby i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man reise med to jenter på 17 og 19 år i påsken av storbyer? Relativt kort flytur og ikke svinedyre billetter? De liker sightseing og shopping, samt cafe og restaurant.

Anonymkode: 33233...531

Skrevet

Edinburgh ❤️

Anonymkode: 73db3...1c3

Skrevet

Paris.

Om det er mulig å få rimelige billetter, vet jeg ikke. Kanskje.

Anonymkode: 36a92...31b

Skrevet

Gdansk. 

Anonymkode: 24c9a...bd1

Skrevet

Paris, Barcelona, Firenze er mine topptips. Ulempe med særlig Paris og Firenze: Dyr shopping...

Anonymkode: cfe78...47a

Skrevet

Ikke velg Roma eller Paris i påsken, er høysesong og sykt mye mennesker. Palma ( Mallorca) liker mine ungdommer veldig godt og London blir aldri feil. Berlin og Kjøben er jo kort reise og fine byer.

Skrevet
32 minutter siden, morhjertegod said:

Ikke velg Roma eller Paris i påsken, er høysesong og sykt mye mennesker. Palma ( Mallorca) liker mine ungdommer veldig godt og London blir aldri feil. Berlin og Kjøben er jo kort reise og fine byer.

Det er alltid sykt mye folk der.

Anonymkode: 36a92...31b

Skrevet

Sen påske i år. Ville definitivt valgt Amsterdam.

Anonymkode: 71977...c03

Skrevet

Amsterdam i påsken er supert. Har selv vært der i den tiden, og det er mye god shopping. Endel folk i de typiske handlegatene, men det er det vel overalt i storbyer på denne tiden....Mener de bare har stengte butikker 1. og 2.påskedag som er offentlige helligdager, men dobbelsjekk. Tror langfredag bare er en merkedag. . 

Skrevet

Det river meg i hjerterota at folk ikke går på ski i påsken, men om det nå skal være en by så ville jeg dratt til Edinburgh. Liten kompakt storby med alt du etterspør....

Anonymkode: dce21...1ed

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det river meg i hjerterota at folk ikke går på ski i påsken, men om det nå skal være en by så ville jeg dratt til Edinburgh. Liten kompakt storby med alt du etterspør....

Anonymkode: dce21...1ed

Hvorfor det? Jeg sluttet å gå på ski etter jeg tryna noe helt forferdelig i en nedoverbakke (ikke bratt), og vekla foten. Etter det har jeg fått «angst» av å gå på ski, fordi jeg er så redd for å tryne. 8-9 år siden jeg har hatt ski på beina. Eier ikke ski ferdigheter.

Anonymkode: 7a51a...49a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...