Snøballdroning Skrevet 11. februar 2019 #21 Del Skrevet 11. februar 2019 Jeg kan legge tarot. Er ikke flink, men kan prøve om noen ønsker det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #22 Del Skrevet 11. februar 2019 Jeg har lang erfaring med tarotkort. Kun som hobby, jeg vil ikke ta betalt for det, men jeg er ganske treffsikker og "flink". Anonymkode: f8ccb...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #23 Del Skrevet 11. februar 2019 1 time siden, Snøballdroning skrev: Jeg kan legge tarot. Er ikke flink, men kan prøve om noen ønsker det 🙂 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lang erfaring med tarotkort. Kun som hobby, jeg vil ikke ta betalt for det, men jeg er ganske treffsikker og "flink". Anonymkode: f8ccb...184 En person i livskrise spør om noen kan legge et legg for henne, og så kommer dere med disse "tilbudene"? Dere mener ikke på ramme alvor at dere tilbyr dere å legge kort for en person som sier at hun sliter? Anonymkode: d319a...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøballdroning Skrevet 11. februar 2019 #24 Del Skrevet 11. februar 2019 Åj jeg svarte/skrev før jeg fikk lest alt 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #25 Del Skrevet 11. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lang erfaring med tarotkort. Kun som hobby, jeg vil ikke ta betalt for det, men jeg er ganske treffsikker og "flink". Anonymkode: f8ccb...184 Legg gjerne kort på meg om du vil.jeg tåler det,jeg vet så valget ligger på meg uansett Anonymkode: 16441...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #26 Del Skrevet 11. februar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Legg gjerne kort på meg om du vil.jeg tåler det,jeg vet så valget ligger på meg uansett Anonymkode: 16441...9e8 Du kan kanskje heller lage din egen tråd hvis du vil bli spådd? Jeg presiserte jo allerede i overskriften at dette ikke er en spåtråd. Jeg lurer på om noen av dere flinke kan anbefale bøker, nettsider eller lignende til oss som vil bli bedre på å tolke kortene TS Anonymkode: fe0a6...4ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #27 Del Skrevet 11. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan kanskje heller lage din egen tråd hvis du vil bli spådd? Jeg presiserte jo allerede i overskriften at dette ikke er en spåtråd. Jeg lurer på om noen av dere flinke kan anbefale bøker, nettsider eller lignende til oss som vil bli bedre på å tolke kortene TS Anonymkode: fe0a6...4ea Beklager 💜 Anonymkode: 16441...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #28 Del Skrevet 11. februar 2019 På 10.2.2019 den 17.07, AnonymBruker skrev: Et viktig prosjekt jeg har jobbet med det siste halvåret. Er akkurat ferdig og skal snart få svar på hvordan det har gått Jeg la tre kort for å belyse situasjonen. Jeg har vært/er veldig besatt av at prosjektet skal gå bra. Kan det kanskje være derfor? Tusen takk til de som har svart Anonymkode: fe0a6...4ea Djevelen her kan bety at du er litt besatt av prosjektet, det materialistiske, penger eller makt, roer du ned dette og får perspektiv, går det bedre. Anonymkode: c775f...73f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #29 Del Skrevet 11. februar 2019 De grensene du har sett for deg selv eller har blitt underlagt av andre, har gjort deg svakere og tatt fra deg din styrke og initiativ. Du gjenvinner raskt styrke og selvverdi når du velger din egen vei. Bruk din perfeksjonisme! Du tenker deg godt om, men når du først har truffet en beslutning er du stødig, og ikke til å slå ut av kurs. Utnytt disse sterke sidene ved deg selv, men pass veldig godt på at du ikke utvikler skylapper og trangsyn. Du går nye veier. Det er nå like før du har muligheten for at gjøre det uventede. Frykt ikke, men husk deg selv. Din tro på dine egne valg vil komme deg til gode! Anonymkode: 5b152...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #30 Del Skrevet 12. februar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: De grensene du har sett for deg selv eller har blitt underlagt av andre, har gjort deg svakere og tatt fra deg din styrke og initiativ. Du gjenvinner raskt styrke og selvverdi når du velger din egen vei. Bruk din perfeksjonisme! Du tenker deg godt om, men når du først har truffet en beslutning er du stødig, og ikke til å slå ut av kurs. Utnytt disse sterke sidene ved deg selv, men pass veldig godt på at du ikke utvikler skylapper og trangsyn. Du går nye veier. Det er nå like før du har muligheten for at gjøre det uventede. Frykt ikke, men husk deg selv. Din tro på dine egne valg vil komme deg til gode! Anonymkode: 5b152...a57 Var det til meg? Anonymkode: 16441...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #31 Del Skrevet 12. februar 2019 Anonymkode: 16441...9e8 ja Anonymkode: 5b152...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #32 Del Skrevet 12. februar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 16441...9e8 ja Anonymkode: 5b152...a57 Takk 💗 Anonymkode: 16441...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #33 Del Skrevet 12. februar 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Djevelen her kan bety at du er litt besatt av prosjektet, det materialistiske, penger eller makt, roer du ned dette og får perspektiv, går det bedre. Anonymkode: c775f...73f Tusen takk for svar Kan jeg spørre hva du gjorde for å bli ordentlig kjent med kortene og kombinasjonene av dem? Anonymkode: fe0a6...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
i - magikeren Skrevet 12. februar 2019 #34 Del Skrevet 12. februar 2019 Utfallet av prosjekter/din situasjon i ettertid er strengt tatt to spørsmål. Om du er nybegynner, er det sannsynligvis enklere å legge et legg på hver av de to spørsmålene. Djevelen er ikke nødvendigvis et negativt kort, men i din situasjon tror jeg det er en advarsel på å være litt oppmerksom. Det er også et kort som symboliserer det materialistiske. Ab 73f og a57 har gode tolkninger, som jeg stort sett er enig i. Som de fleste kort i den store arkana er det et kort med mange og nyanserte betydninger. Hvordan du tolker det kommer an på spørsmålet du stilte, hvilken posisjon det kommer i (men du brukte ikke noen?), og de andre kortene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #35 Del Skrevet 13. februar 2019 17 timer siden, i - magikeren skrev: Djevelen er ikke nødvendigvis et negativt kort, men i din situasjon tror jeg det er en advarsel på å være litt oppmerksom. Det er også et kort som symboliserer det materialistiske. Ab 73f og a57 har gode tolkninger, som jeg stort sett er enig i. Jeg er enig med deg i at AB73f har gode betraktninger, men a57 har ikke tolket TS i det hele tatt. Faktisk har hun ikke svart TS, men brukeren som ba om et legg, så du sier hun har en god tolkning av djevelen (som hun ikke har tolket med et ord) blir ikke helt riktig. Tvert i mot mener jeg a57 fremstår som useriøs. Hun legger kort på en person i en sårbar situasjon, i en tråd der ts har poengtert ikke skal brukes til slikt, og hun sier ikke hva hun la på, hvilke kort hun fikk frem, men kommer kun med en ubegrunnet "spådom" som ikke kan verifiseres på noen måte. Anonymkode: d319a...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
i - magikeren Skrevet 13. februar 2019 #36 Del Skrevet 13. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er enig med deg i at AB73f har gode betraktninger, men a57 har ikke tolket TS i det hele tatt. Faktisk har hun ikke svart TS, men brukeren som ba om et legg, så du sier hun har en god tolkning av djevelen (som hun ikke har tolket med et ord) blir ikke helt riktig. Tvert i mot mener jeg a57 fremstår som useriøs. Hun legger kort på en person i en sårbar situasjon, i en tråd der ts har poengtert ikke skal brukes til slikt, og hun sier ikke hva hun la på, hvilke kort hun fikk frem, men kommer kun med en ubegrunnet "spådom" som ikke kan verifiseres på noen måte. Anonymkode: d319a...e5f Når jeg leser tilbake har jeg rotet med ab-kodene. Jeg mister litt oversikt når det er mange ab. Synd tråden ble rotete med andre tema enn det ts ba om. Jeg hadde satt pris på en tråd der man kan diskutere kort uten å bli bedt om å legge! Håper uansett du har fått svar på det du lurte på ts! Ser nå at a57 er den som skrev med lilla skrift på sort bakgrunn. Jeg har ingen forutsetning for å si noe om det. (skulle ønske flere bruke brukernavn slik at det ble enklere å se hvem som er hvem, eventuelt kunne kg gjort det enklere å skille mellom an-er i en tråd på noen måte? Er det mulig for moderator å sortere ut de innleggene som ikke svarer på tråden til egen tråd? ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #37 Del Skrevet 14. februar 2019 TS her. Ville bare si at grunnen til at jeg bruker AB er at jeg har skrevet noen innlegg under brukernavn om ting som alle kjenner meg vet om, og hvis jeg viser at jeg er hun som har jobbet med et prosjekt i et halvt år OG prøver å lære meg tarot, så blir jeg ekstremt lett gjenkjennelig Anonymkode: fe0a6...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå