Gå til innhold

Noen her som er god på tarot? Jeg ber IKKE om å bli spådd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å lære :P 

Jeg trakk tre kort og det ble djevelen, fire staver og solen. Fire staver og solen er jo kjempepositive men trekker djevelkortet positiviteten ned, eller hvilken innvirkning har det? 

Anonymkode: fe0a6...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tarot kort? Det er bare tull!! 

Anonymkode: b123d...744

Tull? Det er særskrivingsfeil også. 

Anonymkode: c1cc6...cd9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djevelen viser ofte til en fastlåst situasjon, ufred/krangel, besettelser, eller en person med stjernetegnet i steinbukken.

Alt avhenger av sammenhengen.  

Anonymkode: d319a...e5f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Djevelen viser ofte til en fastlåst situasjon, ufred/krangel, besettelser, eller en person med stjernetegnet i steinbukken.

Om det er kommet i ett kjærlighetslegg kan det også stå for en mann som bare er ute etter sex, og ikke noe mer, men som gir inntrykk av at han ønsker det samme som deg. 

Anonymkode: 2af1e...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, i - magikeren said:

Hva spurte du om? 

Et viktig prosjekt jeg har jobbet med det siste halvåret. Er akkurat ferdig og skal snart få svar på hvordan det har gått Jeg la tre kort for å belyse situasjonen.

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært/er veldig besatt av at prosjektet skal gå bra. Kan det kanskje være derfor? :klo:

Tusen takk til de som har svart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere har svart deg kommer det an på situasjonen. Du har fått gode innspill i tråden allerede på betydning av kortet :)

Jeg har ingen fasit. Det kommer også litt an på om du har gitt de ulike kortene ulik betydning (eksempel fortid, nåtid, fremtid eller muligheter, tanker, utfall)? 

Stilte du faktisk et spørsmål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, i - magikeren said:

Som flere har svart deg kommer det an på situasjonen. Du har fått gode innspill i tråden allerede på betydning av kortet :)

Jeg har ingen fasit. Det kommer også litt an på om du har gitt de ulike kortene ulik betydning (eksempel fortid, nåtid, fremtid eller muligheter, tanker, utfall)? 

Stilte du faktisk et spørsmål? 

Ja, spørsmålet var hva som blir utfallet av prosjektet. Spesifikt hvordan situasjonen min blir etter at jeg har fått respons på det :)  Ikke et kort for fortid, et for nåtid og et for fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært/er veldig besatt av at prosjektet skal gå bra. Kan det kanskje være derfor? :klo:

Tusen takk til de som har svart :)

Jeg tror heller at (deler av?) prosjektet vil bli "kritisert"/evaluert (som alle prosjekter blir), men at du i det store og hele vil komme godt ut av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror heller at (deler av?) prosjektet vil bli "kritisert"/evaluert (som alle prosjekter blir), men at du i det store og hele vil komme godt ut av det.

Dette skjer jo alle. Kortene er bare idioti!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det gir mening. Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjer jo alle. 

Ja, det var jo det jeg skrev.

TS spør ikke om din eller vår personlige mening om tarot, hun spør om betydningen av et konkret kort i en konkret sammenheng, og det har hun fått flere svar på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gir mening. Tusen takk :)

Bare hyggelig.

Kritikken/evalueringen kan kanskje føles litt skarp og urettferdig, det gjør gjerne det når du har lagt så mye tid, hjerte og arbeid i noe, men husk da at det er helheten som er viktig. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare hyggelig.

Kritikken/evalueringen kan kanskje føles litt skarp og urettferdig, det gjør gjerne det når du har lagt så mye tid, hjerte og arbeid i noe, men husk da at det er helheten som er viktig. :)

Det skal jeg huske :) Greit å være forberedt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen av dere som kan tarot skikkelig legge kor på ekteskapet mitt,er sånn i tvil om jeg skal bli eller gå pga følelser.ikke vold eller slikt, men en utfordring jeg er så liten av.hilsen dame 47.

Anonymkode: 16441...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan noen av dere som kan tarot skikkelig legge kor på ekteskapet mitt,er sånn i tvil om jeg skal bli eller gå pga følelser.ikke vold eller slikt, men en utfordring jeg er så liten av.hilsen dame 47.

Kort.. PS lenge gift..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kort.. PS lenge gift..

Er så sliten og trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sluttet å legge tarot for andre.  Jeg opplevde at så alt for mange la alt for mye i det, og det ble som en besettelse for enkelte å rådføre seg med kortene.  Jeg mistet faktisk mange venner fordi jeg nektet å legge for dem.  (Jeg la aldri kort på spørsmål som gikk på helse, liv og død, samlivsbrudd, og andre store livsendringer, men opplevde at mange krevde at jeg la på dette likevel)

Jeg vil oppfordre deg til å unngå å bruke tarot som en form for guide til en så stor sak.  For det første vet du ikke hvem som svarer,  og heller ikke intensjonen til disse, og ikke vet du hvor seriøse de er.

Da vil en samlivsterapeut være et bedre alternativ for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...