AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Del Skrevet 8. februar 2019 Jeg prøver å lære Jeg trakk tre kort og det ble djevelen, fire staver og solen. Fire staver og solen er jo kjempepositive men trekker djevelkortet positiviteten ned, eller hvilken innvirkning har det? Anonymkode: fe0a6...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
i - magikeren Skrevet 10. februar 2019 #2 Del Skrevet 10. februar 2019 Hva spurte du om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #3 Del Skrevet 10. februar 2019 Tarot kort? Det er bare tull!! Anonymkode: b123d...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #4 Del Skrevet 10. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tarot kort? Det er bare tull!! Anonymkode: b123d...744 Tull? Det er særskrivingsfeil også. Anonymkode: c1cc6...cd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 10. februar 2019 #5 Del Skrevet 10. februar 2019 Ingen som kan bli god på tilfeldig vrøvl, så se det hele som sprøyt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #6 Del Skrevet 10. februar 2019 Djevelen viser ofte til en fastlåst situasjon, ufred/krangel, besettelser, eller en person med stjernetegnet i steinbukken. Alt avhenger av sammenhengen. Anonymkode: d319a...e5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Del Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Djevelen viser ofte til en fastlåst situasjon, ufred/krangel, besettelser, eller en person med stjernetegnet i steinbukken. Alt avhenger av sammenhengen. Anonymkode: d319a...e5f Om det er kommet i ett kjærlighetslegg kan det også stå for en mann som bare er ute etter sex, og ikke noe mer, men som gir inntrykk av at han ønsker det samme som deg. Anonymkode: 2af1e...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #8 Del Skrevet 10. februar 2019 52 minutter siden, i - magikeren said: Hva spurte du om? Et viktig prosjekt jeg har jobbet med det siste halvåret. Er akkurat ferdig og skal snart få svar på hvordan det har gått Jeg la tre kort for å belyse situasjonen. 7 minutter siden, AnonymBruker said: Djevelen viser ofte til en fastlåst situasjon, ufred/krangel, besettelser, eller en person med stjernetegnet i steinbukken. Alt avhenger av sammenhengen. Anonymkode: d319a...e5f Jeg har vært/er veldig besatt av at prosjektet skal gå bra. Kan det kanskje være derfor? Tusen takk til de som har svart Anonymkode: fe0a6...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
i - magikeren Skrevet 10. februar 2019 #9 Del Skrevet 10. februar 2019 Som flere har svart deg kommer det an på situasjonen. Du har fått gode innspill i tråden allerede på betydning av kortet Jeg har ingen fasit. Det kommer også litt an på om du har gitt de ulike kortene ulik betydning (eksempel fortid, nåtid, fremtid eller muligheter, tanker, utfall)? Stilte du faktisk et spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #10 Del Skrevet 10. februar 2019 1 hour ago, i - magikeren said: Som flere har svart deg kommer det an på situasjonen. Du har fått gode innspill i tråden allerede på betydning av kortet Jeg har ingen fasit. Det kommer også litt an på om du har gitt de ulike kortene ulik betydning (eksempel fortid, nåtid, fremtid eller muligheter, tanker, utfall)? Stilte du faktisk et spørsmål? Ja, spørsmålet var hva som blir utfallet av prosjektet. Spesifikt hvordan situasjonen min blir etter at jeg har fått respons på det Ikke et kort for fortid, et for nåtid og et for fremtid. Anonymkode: fe0a6...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #11 Del Skrevet 10. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært/er veldig besatt av at prosjektet skal gå bra. Kan det kanskje være derfor? Tusen takk til de som har svart Anonymkode: fe0a6...4ea Jeg tror heller at (deler av?) prosjektet vil bli "kritisert"/evaluert (som alle prosjekter blir), men at du i det store og hele vil komme godt ut av det. Anonymkode: d319a...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #12 Del Skrevet 10. februar 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror heller at (deler av?) prosjektet vil bli "kritisert"/evaluert (som alle prosjekter blir), men at du i det store og hele vil komme godt ut av det. Anonymkode: d319a...e5f Dette skjer jo alle. Kortene er bare idioti!!! Anonymkode: b123d...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #13 Del Skrevet 10. februar 2019 47 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror heller at (deler av?) prosjektet vil bli "kritisert"/evaluert (som alle prosjekter blir), men at du i det store og hele vil komme godt ut av det. Anonymkode: d319a...e5f Ja, det gir mening. Tusen takk Anonymkode: fe0a6...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #14 Del Skrevet 10. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette skjer jo alle. Anonymkode: b123d...744 Ja, det var jo det jeg skrev. TS spør ikke om din eller vår personlige mening om tarot, hun spør om betydningen av et konkret kort i en konkret sammenheng, og det har hun fått flere svar på. Anonymkode: d319a...e5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #15 Del Skrevet 10. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det gir mening. Tusen takk Anonymkode: fe0a6...4ea Bare hyggelig. Kritikken/evalueringen kan kanskje føles litt skarp og urettferdig, det gjør gjerne det når du har lagt så mye tid, hjerte og arbeid i noe, men husk da at det er helheten som er viktig. Anonymkode: d319a...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #16 Del Skrevet 10. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Bare hyggelig. Kritikken/evalueringen kan kanskje føles litt skarp og urettferdig, det gjør gjerne det når du har lagt så mye tid, hjerte og arbeid i noe, men husk da at det er helheten som er viktig. Anonymkode: d319a...e5f Det skal jeg huske Greit å være forberedt! Anonymkode: fe0a6...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #17 Del Skrevet 10. februar 2019 Kan noen av dere som kan tarot skikkelig legge kor på ekteskapet mitt,er sånn i tvil om jeg skal bli eller gå pga følelser.ikke vold eller slikt, men en utfordring jeg er så liten av.hilsen dame 47. Anonymkode: 16441...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #18 Del Skrevet 10. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan noen av dere som kan tarot skikkelig legge kor på ekteskapet mitt,er sånn i tvil om jeg skal bli eller gå pga følelser.ikke vold eller slikt, men en utfordring jeg er så liten av.hilsen dame 47. Anonymkode: 16441...9e8 Kort.. PS lenge gift.. Anonymkode: 16441...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #19 Del Skrevet 10. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kort.. PS lenge gift.. Anonymkode: 16441...9e8 Er så sliten og trist.. Anonymkode: 16441...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #20 Del Skrevet 11. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan noen av dere som kan tarot skikkelig legge kor på ekteskapet mitt,er sånn i tvil om jeg skal bli eller gå pga følelser.ikke vold eller slikt, men en utfordring jeg er så liten av.hilsen dame 47. Anonymkode: 16441...9e8 Jeg har sluttet å legge tarot for andre. Jeg opplevde at så alt for mange la alt for mye i det, og det ble som en besettelse for enkelte å rådføre seg med kortene. Jeg mistet faktisk mange venner fordi jeg nektet å legge for dem. (Jeg la aldri kort på spørsmål som gikk på helse, liv og død, samlivsbrudd, og andre store livsendringer, men opplevde at mange krevde at jeg la på dette likevel) Jeg vil oppfordre deg til å unngå å bruke tarot som en form for guide til en så stor sak. For det første vet du ikke hvem som svarer, og heller ikke intensjonen til disse, og ikke vet du hvor seriøse de er. Da vil en samlivsterapeut være et bedre alternativ for deg. Anonymkode: d319a...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå