AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Har hunden løpetid når hun er hoven men jeg ser ingen blod? Anonymkode: af6e1...282
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Det kan hun ha ja. Det er ikke alle hunder som drypper blod hele tiden, noen har en "tørrere" løpetid. Noen tisper er også flinke til å vaske seg selv hele tiden. Min tispe var ikke det. Det dryppet blod overalt på gulvet. Nasty. Anonymkode: 708ce...e0a
Sirah Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Min merker du knapt at har løpetid da hun er så flink til å vaske seg selv. Fryktelig sjeldent jeg ser blod. Det som er verst med løpetiden er at hun på død og liv vil ligge i stoffsofaen min som hun aldri vil ligge i ellers 🙈
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 Min har sin 2. løpetid nå, bortsett fra at hun maser og er veldig kosete så merker jeg lite til blod. Har måtte tørke et par dråper i trappa hittil, så vil tro hun er flink å vaske seg. Sjekk om det kommer litt blod sammen med den første urinen når hun tisser i snøen. Var sånn jeg oppdaget det. Anonymkode: 9cbc6...e7c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk om det kommer litt blod sammen med den første urinen når hun tisser i snøen. Var sånn jeg oppdaget det. Anonymkode: 9cbc6...e7c Eller så kan du prøve å tørke med hvitt tørkepapir. Anonymkode: 859dc...a6e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 Hun har mest sannsynlig løpetid ja. Min hund vasker seg så mye at jeg aldri ser noe blod Anonymkode: 4143d...893
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 Har ennå ikke sett noe blod men hun er hoven så antar at hun har løpetid nå ja. Anonymkode: af6e1...282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå