AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Noen som ser et mønster i det og? Dame 1: 3 barn, med tre forskjellige fedre og 2sifret antal stefedre. Hun er imot abort, derfor. Dame 2: fikk barn fordi hun føler seg ensom i livet og ville ha stor familie så det alltid var liv rundt henne. Stikkordet her er Henne. Siden barna kom til verden for at hun skulle føle seg bedre, forsvant de selvsagt hjemmefra så fort de kunne, de ble jo ikke sett slik de trengte. Dame 3: fikk barn fordi mannen hennes hadde et barn fra tidligere forhold og hun ville binde ham til seg selv også. Dame 4: slet i forholdet med typen pg var på vei til å bli dumpet, ble gravid med vilje, han er en kjernekar med gode verdier, og ble for barnet sitt enda hun er en ordentlig drittkjerring. Dame 5: mistet 2 barn til barnevernet og er meget aktiv om det på facebook. Og slike forteller meg alt jeg går glipp av i livet, at jeg er selvopptatt og egoistisk. Jeg flirer bare av det. Alle de andre mødrene jeg kjenner som oppdrar barna sine sunt og omsorgsfullt har aldri sagt noe når jeg sier at jeg ikke ønsker barn. Anonymkode: c4a94...49f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Det er like egoistisk å få barn som å ikke få det, om ikke verre. Det nok dessverre slik at de mindre glupe mødrene tror de har gjort noe ljempe stort for verden når de fikk barn, men så er det motsatt. De mødrene du sier som ikke sier noe er oppegående. Anonymkode: 89bec...3da 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Du har ikke funnet løsningen. Du er dårlig i matte. Prøv igjen! Anonymkode: ce3f1...9fd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 Nå er det viktig å huske at egoisme ikke nødvendigvis er en negativ ting. Det er tross alt viktig å sette på sin egen maske før man hjelper andre. Enten om man velger å være barnløs eller ei, så må folk rett og slett bare respektere valget den enkelte tar. Jeg opplever dømming fra begge sider i min krets; barnløse som ikke kan tro at folk vil kaste bort livet sitt på å få barn, og barneforeldre som synes synd på de barnløse, venter på at de skal endre mening, etc. Det er så viktig å ikke dømme andre for valgene de tar, og jeg leser mye dømming i ditt innlegg, ts Anonymkode: 3f9a2...121 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Hva slags mennesker kjenner du? Normalt å kjenne en av tilfellene, men ikke så mange. Uansett så er det ikke egoistisk å ikke få barn. Og barn er jo ikke noe som passer alle. Og hun som har mistet barna til barnevernet, burde vel ha bedre selvinnsikt, og kanskje ikke fått barn. Anonymkode: f91d6...f87
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 Ny runde med fordommer mot mennesker! Men hvem?! Hold deg fast! Mødre!! Anonymkode: ce3f1...9fd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #7 Skrevet 8. februar 2019 Jeg dømmer ikke de damene i innlegget mitt, faktisk har jeg vært der når de trengte støtte. Vi er et bygdesamfunn her. Det jeg dømmer er at jeg, som ikke dømte de for de valg de tok, blir dømt av de, som har barn og ikke en gang gidder å følge de opp ordentlig, de skal bestemme hva som er egoistisk og ikke. Ts. Anonymkode: c4a94...49f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #8 Skrevet 8. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ny runde med fordommer mot mennesker! Men hvem?! Hold deg fast! Mødre!! Anonymkode: ce3f1...9fd Neeeei, ikke mødre, mødre som driter i ungene sine og forteller deg at du er egoistisk som ikke får barn. Ts Anonymkode: c4a94...49f 2
Gjest Bilbao7 Skrevet 8. februar 2019 #9 Skrevet 8. februar 2019 Du ser selv at det ikke er egoistisk å ikke ønske seg barn. De du ser på som bra mødre sier jo heller ikke noe på det. Og i og med at du bare flirer av det, så går jeg utifra at du ikke har noe problem med det. Det virker som du har mest behov for å henge ut de damene som kommer med kommentarer til deg. Jeg er enig i at de ikke burde sagt noe og jeg ser selv på det å få barn som egoistisk. Men ditt behov for å nedsnakke dem, synes jeg ikke gjør deg hakket bedre.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #10 Skrevet 8. februar 2019 Begge deler er jo egoistisk. Man får jo ikke bare for barnets del, det samme om man ikke får barn. Det meste vi mennesker gjør, er egoistisk. Men det er helt greit også! Anonymkode: 5c2c9...138
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #11 Skrevet 8. februar 2019 Når det er sånne bitcher og drittkjerringer som får barn er det hvertfall egoistisk av deg å ikke få barn. Anonymkode: 3d0b2...655
Sylveon Skrevet 8. februar 2019 #12 Skrevet 8. februar 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge deler er jo egoistisk. Man får jo ikke bare for barnets del, det samme om man ikke får barn. Det meste vi mennesker gjør, er egoistisk. Men det er helt greit også! Anonymkode: 5c2c9...138 Jeg er enig med AB. Det er jo helt greit, og du må prøve å tenke at det ikke er noe å ta seg nær av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå