Gå til innhold

Gi blomster på morsdagen til en ensom nabo- helt feil eller en snill gest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har egne barn men de bor utenlands og forholdet er ganske anstrengt i tillegg til at hun er ganske ensom til daglig. Hun har ikke fått oppmerksomhet av de på denne dagen tidligere. Vi er naboer og har blitt ganske godt kjent, hun har blant annet strikket flotte sokker og votter til barna mine og de er glad i henne. På en måte har hun blitt en "ekstrabestemor", de har kun en og hun bor på andre siden av landet. Vurderer å kjøpe en blomsterbukett til henne men blir det mest feil? Vil jo ikke "gni inn" at hun veldig sjelden ser barna sine..

Anonymkode: 42e13...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil, hun er ikke din mor.

Anonymkode: 0928f...da3

Skrevet

Jeg tenker også at det kanskje er å «gli det litt inn». Hva med å gi henne en oppmerksomhet hvilken som helst annen dag? 😊

Anonymkode: 6032a...b28

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker også at det kanskje er å «gli det litt inn». Hva med å gi henne en oppmerksomhet hvilken som helst annen dag? 😊

Ja, kanskje bedre det. Vi skal spise middag sammen den dagen så kunne jo gitt blomstene som "bare" vertinnegave eventuelt?

ts

• Liker 1
Skrevet

Ja, da er det helt innafor! så kan du jo samtidig legge til at du er takknemlig for alt hun har gjort for deg/dere 😊 Bare holde seg unna disse åpenbare morsdagsbukettene, kanskje 🤔

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje bedre det. Vi skal spise middag sammen den dagen så kunne jo gitt blomstene som "bare" vertinnegave eventuelt?

ts

Skulle egentlig sitere. Se over 😉

Skrevet

Det er bare på kg at det klarer å bli negativt at man vil gi blomster til noen 😅 neida, du har da fått fine innspill. Jeg tror at de aller fleste bare ville blitt glad.

Anonymkode: 9e56b...217

• Liker 11
Gjest Dævendøtte
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Herlighet, kjøp da blomster til henne! Du trenger jo ikke akkurat skrive på kortet at det er en morsdagshilsen fordi hun ikke får noe annet ;)

Kjære vene, dere skal spise middag sammen, hun er som en ekstra-bestemor og strikker til dere. Så ikke tenk på det, kjøp blomster! 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg og. 

Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Herlighet, kjøp da blomster til henne! Du trenger jo ikke akkurat skrive på kortet at det er en morsdagshilsen fordi hun ikke får noe annet ;)

Kjære vene, dere skal spise middag sammen, hun er som en ekstra-bestemor og strikker til dere. Så ikke tenk på det, kjøp blomster! 

Ja, det mener jeg og. Men kan jo gi blomstene en annen dag enn akkurat morsdagen. 

Selv hadde jeg syntes det var veldig hyggelig og rørende med blomster eller oppmerksomhet, men hadde vel syntes det var litt rart på en morsdag, akkurat som dere gir blomster til meg av medlidenhet. Men hadde vært positiv uansett. Tenker bare at det hyggeligste var en hvilken som helst dag.

Skrevet

Ville latt barna gi ho blomstene, sikkert stas for de

• Liker 2
Skrevet

Fin tanke ts! Gi henne blomster ❤️😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...