Gå til innhold

Opphisset av å se damer spise?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-6677379/462lb-woman-gorges-10k-calories-day-legion-online-fans-pay-watch-her.html

Altså, denne dama tjener til livets opphold ved å spise på kamera, mens menn(kan vi kalle de det?) betaler gladelig for å se på? En dame på over 200kg i sexy undertøy? Seriøst? Aldri hørt om noe slikt før!😨 Jeg kan ikke skjønne at hun har over 50 000 følgere på denne greia - er de ikke nærmest slik at de oppmuntrer henne til selvmord, eller?

Anonymkode: 9cca8...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dama ser utrolig bra ut, (utenom kroppen selvsagt). Skulle ønske hun kunne endre livet sitt for sin egen skyld.

Anonymkode: 9cca8...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Feeders, kvalmt.

Anonymkode: f8758...812

Er det en egen greie?

Anonymkode: 9cca8...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du om en kan kalle de menn? De oppfordrer henne ikke til selvmord da det er noe hun selv velger. Hun er voksen. Det er veldig mye på nettet og følger selv med på noe veldig spesielt og uvanlig. Ikke fordi jeg har fetisj men fordi jeg har blitt utrolig mye mer tolerant. 

Anonymkode: 77994...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det en egen greie?

Anonymkode: 9cca8...8e7

Ja,dette er visst en greie,husker det gikk ett program om det for noen år siden. Syns det er litt sykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det en egen greie?

Anonymkode: 9cca8...8e7

Ja. 

Titt litt på youtube, finnes en del om det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også sett et program om det. Tror ikke det ikke er en ting folk ikke tenner på. Hver sine lyster ;)

Nærmeste jeg kommer er at jeg synes det er sexy når mannen tygger og kysser meg samtidig. Ala kysser meg i forbifarten med en baguett i hånda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2019 den 13.27, Scoops skrev:

Ja,dette er visst en greie,husker det gikk ett program om det for noen år siden. Syns det er litt sykt

Hva er målet da? Spise så mye så mulig eller bli så feit som mulig? Blir ikke sexen bare mindre og mindre behagelig jo feitere man er da?

Anonymkode: 9cca8...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er målet da? Spise så mye så mulig eller bli så feit som mulig? Blir ikke sexen bare mindre og mindre behagelig jo feitere man er da?

Anonymkode: 9cca8...8e7

Husker ikke hva de sa på det programmet, men der handlet det mest om at damene satt med undertøy på seg i sengen og spiste mest mulig også hadde de på webcam og fikk betaling av menn som så på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feederism/feedism er en fetisj, og det er i likhet med all annen seksuelle fetisjer en ganske frivillig greie. Modellene spiser på kamera, gjerne lettkledde, fordi menn enten liker å se på store damer (BBWs) eller fordi de liker tanken på store damer som spiser seg større. Formålet er så mangt, like mangt som det er de som tenner på det. Noen ønsker at modellen spiser seg større, noen ønsker bare å se henne spise, noen kan like å se henne etter måltidet og hvor mett hun er. Det er mange "formål" som det spørres om her. Som sagt: ikke noe snakk om misbruk eller oppfordring til noe som helst. Alle har sin greie, ikke tenk så mye på det. Er ikke dette noe for deg, så se en annen vei.

Edit: Jeg vil bare si at modellen ser utrolig sexy ut, og jeg tror nok hun vet, som alle andre overvektige, hvilke risikoer hun utsetter seg for.

Endret av Miramira95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...