Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Noen som kan anbfale meg en god bok? Jeg liker ikke så veldig godt krim, men bøker som godt kan ende godt, være litt romantiske osv. Noen som vet om noen?
Cr@sh Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Skal du ha en skikkelig romantisk "klisse-bok"??? Da bør du lese Broene i Madison County av Robert James Waller... Der er det mye romantikk, ja
Litz Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Bøkene om Kurt Wallander er iallefall noen av mine favoritter. Men skal jeg anbefale en virkelig bra bok så må det blir "Vindens skygge". Det er lenge mellom hver gang jeg kommer over en så utrolig god bok. Bør absolutt leses. (har selv lest den minst 5 ganger) Ellers av krim har jeg favorittforfattere som Robert Ludlum, Val McDermid, Mary Higgins Clark, Wes Craven, Stephen King m fl.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Om mus og menn - John Steinbeck. Fantastisk bok til "ditt bruk"
Cupcake Skrevet 11. april 2005 #5 Skrevet 11. april 2005 Synes bøkene til Marian Keyes er veldig bra! Shopoholiker bøkene av Sophie Kinsella er utrolig morsomme, og bør leses. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #6 Skrevet 11. april 2005 Vil anbefale en barnebok, faktisk. Naya Nuki- jenta som rømte av Kenneth Thomasma. Basert på en sann historie. Spennende, imponerende og veldig rørende!
Trudi Skrevet 11. april 2005 #7 Skrevet 11. april 2005 Jeg anbefaler Robert Wilson sine bøker. Riktignok krim, men helt sinnsykt bra! Den beste er "Den blinde mannen i Sevilla". Ble helt fengsla av den - og den ble mer og mer spennende for hver side. Hadde dette ansiktsuttrykket når jeg leste: :o
Gjest Sesselja Skrevet 11. april 2005 #9 Skrevet 11. april 2005 'Rebecca' av Daphen du Maurier og "oppfølgeren" 'Rebecca's Tale' av Sally Beauman.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #10 Skrevet 11. april 2005 Noen som kan anbfale meg en god bok? Jeg liker ikke så veldig godt krim, men bøker som godt kan ende godt, være litt romantiske osv. Noen som vet om noen? Vi hadde en laaaaaaaaaaang tråd her tidligere ang. hvilken bok (bøker) som var best :-) http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=120091 Her er det sikkert mye fint å plukke fra God fornøyelse :-)
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #11 Skrevet 11. april 2005 Vindens skygge Snø vil falle over snø som har falt Piken med perleøredobb Tyvenes marked
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå