AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Hei, jeg har fundert på dette i noen dager nå. Men hvis mannen tar med blomster til deg på date, hva gjør du med de da? Er ikke det veldig upraktisk? Hvis han møter deg på restauranten med en bukett med blomster, hva gjør du med de da? Du kan ikke putte de i en vase, men du kan heller ikke legge de ned på gulvet og de har ikke plass på bordet. Så jeg lurer på, hva har dere gjort i dette scenarioet? Hilsen kvinne, 23 Anonymkode: 0f57d...ff4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Har aldri fått blomster på første date, så det har ikke vært noe problem 😁. Tror ikke det er så vanlig Anonymkode: 0799c...2d8 1
matrobot Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Det er en fin test om han tenker langsiktig. En enkel rose går sikkert bra å legge på bordet, men hvis han tar med en bukett, tenker han ikke så langt Men hvem tar med en bukett på første date? 3
annebanane Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 (endret) Det realistiske hos meg er at jeg hadde glemt de igjen på en stol/benk et sted vi har sittet en stund om han ikke har ansvar for de Jeg bryr meg ikke om blomster, så at jeg har fått noe slikt hadde forsvunnet ut av hjernen min så raskt at jeg kunne blitt glemsk ved bevegelse til neste sted. Synest forøvrig ikke det er noe å gi til noen når en er ute av hjemmet, nettopp fordi en ikke får satt det på sin plass med en gang. Endret 8. februar 2019 av Moonwalker
Gjest fleur de lis Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Aldri skjedd, hadde vært veldig upraktisk. Ville heller fått blomster om han kom på besøk, eller levert på døra
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #6 Skrevet 9. februar 2019 Blomster er kjempekos og det er ikke en problemstilling om at man ikke har noe sted å gjøre av de. Enten legger man de på bordet eller steller de i vesken eller en pose, eller opp etter stolbenet i pakningen fra blomsterbutikken. Det er ikke kjempe krise om de ligger på gulvet på restauranten heller inntil stolen og veska. Anonymkode: bfb2c...014
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå