Gå til innhold

Brussel med tenåringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere som har vært der!

Er det nok å finne på? Severdigheter, shopping, museer, fornøyelsespark?

Hvor mange dager?

Håper på fine svar :)

Anonymkode: 11478...bfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bodde i nærheten av Brussel som tenåring. 20 min unna med buss. Det var svært lite for oss å finne på i sentrum, så alt vi gjorde var i småbyene i nærheten.

Hvis dere absolutt vil dra dit:

Heizel-området! Der er det stor kino med Imax. Mini-Europa, mener jeg å huske (miniaturbygninger av EU-landenes hovedsteder), restauranter. Og det spennende

Anonymkode: 08da5...d24

Skrevet

(OOOps, mente ikke å poste allerede nå!  Fortsettelse:)

Jeg bodde i nærheten av Brussel som tenåring. 20 min unna med buss. Det var svært lite for oss å finne på i sentrum, så alt vi gjorde var i småbyene i nærheten.

Hvis dere absolutt vil dra dit:

Heizel-området! Der er det stor kino med Imax. Mini-Europa, mener jeg å huske (miniaturbygninger av EU-landenes hovedsteder), restauranter. Og det spennendeAtomium-bygget som var verdt å se (men vi dro aldri inn dit). Det er endel store, fine museer i byen, men det spørs hvor spennende det er å se for tenåringer.

Jeg ville heller tatt med barna til en litt mindre by. F.eks. Brugge, eller en av byene ved strandlinjen, i allefall hvis dere skal dit om sommeren. og så tatt en dagstur inn til Brussel.

Da jeg var der sist (et par år siden) var det ubehagelig å gå der. Mange tiggere rundt Grote Markt/Grand Place, sigøynerkvinner med bittesmå babyer ute i solsteken osv.

Anonymkode: 08da5...d24

Skrevet

De har et ganske stort dinosaurmuseum der, men ellers synes jeg det var lite å se.

Anonymkode: 35957...340

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, dere som har vært der!

Er det nok å finne på? Severdigheter, shopping, museer, fornøyelsespark?

Hvor mange dager?

Håper på fine svar :)

Anonymkode: 11478...bfe

Hvis dere er inntresert i sykkelsporten så starter Tour de France der i år. Ellers så har du dette atomet kan vel muligens være morsomt å besøke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...