AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Hei, dere som har vært der! Er det nok å finne på? Severdigheter, shopping, museer, fornøyelsespark? Hvor mange dager? Håper på fine svar :) Anonymkode: 11478...bfe
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Jeg bodde i nærheten av Brussel som tenåring. 20 min unna med buss. Det var svært lite for oss å finne på i sentrum, så alt vi gjorde var i småbyene i nærheten. Hvis dere absolutt vil dra dit: Heizel-området! Der er det stor kino med Imax. Mini-Europa, mener jeg å huske (miniaturbygninger av EU-landenes hovedsteder), restauranter. Og det spennende Anonymkode: 08da5...d24
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 (OOOps, mente ikke å poste allerede nå! Fortsettelse:) Jeg bodde i nærheten av Brussel som tenåring. 20 min unna med buss. Det var svært lite for oss å finne på i sentrum, så alt vi gjorde var i småbyene i nærheten. Hvis dere absolutt vil dra dit: Heizel-området! Der er det stor kino med Imax. Mini-Europa, mener jeg å huske (miniaturbygninger av EU-landenes hovedsteder), restauranter. Og det spennendeAtomium-bygget som var verdt å se (men vi dro aldri inn dit). Det er endel store, fine museer i byen, men det spørs hvor spennende det er å se for tenåringer. Jeg ville heller tatt med barna til en litt mindre by. F.eks. Brugge, eller en av byene ved strandlinjen, i allefall hvis dere skal dit om sommeren. og så tatt en dagstur inn til Brussel. Da jeg var der sist (et par år siden) var det ubehagelig å gå der. Mange tiggere rundt Grote Markt/Grand Place, sigøynerkvinner med bittesmå babyer ute i solsteken osv. Anonymkode: 08da5...d24
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 De har et ganske stort dinosaurmuseum der, men ellers synes jeg det var lite å se. Anonymkode: 35957...340
Kjetil E Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, dere som har vært der! Er det nok å finne på? Severdigheter, shopping, museer, fornøyelsespark? Hvor mange dager? Håper på fine svar Anonymkode: 11478...bfe Hvis dere er inntresert i sykkelsporten så starter Tour de France der i år. Ellers så har du dette atomet kan vel muligens være morsomt å besøke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå