AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Har betalt sommerens ferie med kredittkort, men hva skjer nå hvis jeg betaler ned hele beløpet for å slippe renter? Mister jeg forsikringen da? Anonymkode: 2a1ea...52d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Ingen fare for det. Du kan betale med Mastercard og overføre penger til det 2 min senere uten at det har noe å si. Anonymkode: 515b3...b1c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har betalt sommerens ferie med kredittkort, men hva skjer nå hvis jeg betaler ned hele beløpet for å slippe renter? Mister jeg forsikringen da? Anonymkode: 2a1ea...52d Første bud når man bruker kredittkort er å sette seg inn i kortets regler. Reiseforsikringen gjelder for x antall dager dersom minst 50 % av ferien er betalt med kredittkort. Om du betaler reiser og aå betaler inn på kortet spiller ingen rolle for reiseforsikringen. Anonymkode: 41702...4f0 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første bud når man bruker kredittkort er å sette seg inn i kortets regler. Reiseforsikringen gjelder for x antall dager dersom minst 50 % av ferien er betalt med kredittkort. Om du betaler reiser og aå betaler inn på kortet spiller ingen rolle for reiseforsikringen. Anonymkode: 41702...4f0 🦆 Anonymkode: 2a1ea...52d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: 🦆 Anonymkode: 2a1ea...52d Det er helt sant. Anonymkode: 3bf52...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå