Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravide. Dersom mannen min onanerer/runker alene først på dagen og så har vi sex senere på dagen. Vil det påvirke muligheten til å bli gravid negativt? At det blir mindre sperm/sædceller eller lignende. 

Anonymkode: 1d6ea...946

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på kvaliteten hans? Hvis han har trege svømmere, er det vel anbefalt å ha sex annenhver dag for å få en «optimal ladning» tror jeg. Men ellers tror jeg ikke det har noe å si

Anonymkode: 0d5ac...0ae

Skrevet

Helt ubetydelig. Det er en mikroskopisk fare for mindre antall sædceller og en tilsvarende for bedre gjennomsnittlig «helse».

Anonymkode: 42523...942

Skrevet

Det sies at det tar 24 timer før de "virker" igjen og 72 timer før de er omtimale. Kan ha mulugheter for å bli fravid, men jeg hadde ikke tatt sjansen;)

Anonymkode: 78ae1...631

• Liker 1
Skrevet

Hvis partner har “normale” sædceller går det fint, men det beste er vel kanskje å vente for å være sikker. Det tar litt tid å bygge opp sædcellene, så om han kommer to ganger kan han muligens ha mindre svømmedyktige sædceller. 

Men hver gang han kommer slippes millioner, så det trengs bare 1 sædcelle for å bli gravid. Så sannsynligheten er liten for at det har noe å si.

Anonymkode: 13f2a...56d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...