AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Del Skrevet 8. februar 2019 Har lysnet endene på håret (kun lengden fra ørene og ned), og fått beskjed om å begytte meg jevnlig av en blåshampoo. Men så begynte jeg å lure: skal denne shampooen bare i det lyse eller fungerer den som en vanlig shampoo jeg skal bruke på det mørke også?? hehe sikkert et utrolig dumt spørsmål men slik går det for en som aldri har brukt slike produkter før😂 Anonymkode: 324aa...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Del Skrevet 9. februar 2019 Du kan bruke den i hele håret, men da vil også det mørke få en kaldere tone. Anonymkode: b14e7...26f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shaqueen Skrevet 10. februar 2019 #3 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Hvis du har hombre eller baylage holder det at blåsjampoen bare brukes i tuppene på det lyse Den fungerer som en vanlig sjampo forhold til vasking men er dyr så jeg hadde ikke sløset der den ikke har effekten den kan oppnå som er å få vekk grønne, røde og gule toner i blondt hår Endret 10. februar 2019 av shaqueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
w0ho Skrevet 10. februar 2019 #4 Del Skrevet 10. februar 2019 Jo lenger du lar den virke, jo kaldere blir håret. Men ikke la den virke for lenge, da kan du risikere at håret får blå/lillaskjær. Du kan også «vanne» den ut med annen sjampo, da varer den lenger og effekten blir ikke like sterk. Du trenger heller ikke bruke ved hver hårvask, avhengig av hvor ofte du vasker håret. En gang i uken er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
w0ho Skrevet 10. februar 2019 #5 Del Skrevet 10. februar 2019 Hvis du har en varm tone i det mørkeste håret og ønsker at alt skal få en kaldere tone ville jeg brukt sjampoen i hele håret, så ikke halve håret er varmt og andre halvpart kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 10. februar 2019 #6 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Om det kun er det lyse fra ørene og ned som trenger blå shampoo, så hadde jeg brukt den bare der. Om hele håret skal ha en kald tone, så bruker du den i hele. Men det holder med en gang i uken. La den virke 2 min ish, før du skylder den ut. Er håret slitt, så bør du vaske den ut med en gang. For å ikke få lilla /grå skjær. Endret 10. februar 2019 av MissPierce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå