AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Er det personer i ditt liv som du tenker "verden hadde blitt et bedre sted om vedkommende døde". Nå tenker jeg ikke på folk i media, da jeg er sikker på at noen vil skrive Trump, og alt det der. Jeg går ikke rundt og tenker på det, men jeg har noen ganger ønsket at hun som mobbet meg veldig på skolen kunne dødd. Det hadde nesten føltes som en lettelse, selv om hun ikke er i livet mitt nå. Anonymkode: 59f0f...7d7 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Jeg skal danse på grava til mannen som mishandlet meg i mange år når han egentlig hadde ansvar for å ta vare på meg. Skal låne meg en hund som kan pisse på gravstøtta hans og. Anonymkode: 358db...1e7 26
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Skjønner veldig godt at du føler det sånn. Utrolig tøft å gå gjennom. Likevel må du huske på at folk kan bli bedre enn den de var før. Er ikke sikkert at hun som mobbet deg på skolen er en dårlig person nå. Hadde ikke hatt noe imot om en eks-venninne av min mor hadde dødd. Hun er godt voksen og har oppført seg skremmende likt en psykopat, så forbedringspotensialet der er nok likt null. Anonymkode: 06bec...7a7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det personer i ditt liv som du tenker "verden hadde blitt et bedre sted om vedkommende døde". Nå tenker jeg ikke på folk i media, da jeg er sikker på at noen vil skrive Trump, og alt det der. Jeg går ikke rundt og tenker på det, men jeg har noen ganger ønsket at hun som mobbet meg veldig på skolen kunne dødd. Det hadde nesten føltes som en lettelse, selv om hun ikke er i livet mitt nå. Anonymkode: 59f0f...7d7 Ja det er to personer jeg ønsker døde. To personer som har såret meg så intenst og med vilje uten at jeg på noen måte har skadet de så jeg tenker av og til, hvis en av de dør så blir en del av meg lykkelig og fri. Det tærer mye på psyken hva de har gjort mot meg og tanken på at de lever videre med god samvittighet. Anonymkode: 1fd3d...b6d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Ja. En kriminell mann, som slipper unna alt. Han burde sittet i fengsel, og aldri sluppet ut! Vemmelig mann 🤬 Anonymkode: 44156...052 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 Nå går jeg ikke rundt og ønsker noen død, men det er 2 personer jeg ikke hadde blitt lei meg for dersom de døde. Den ene er en pedofil jeg ble utsatt for som barn, og den andre er en voldelig jævla drittsekk som har mishandlet både kone og barn. Denne fyren er inn og ut av fengsel pga voldsdommer. Anonymkode: bd698...89a 14
Sliten&kjørt52 Skrevet 8. februar 2019 #7 Skrevet 8. februar 2019 (endret) FLER, Men de har alle vært i media, -og ... ...Jeg liker Kardemommeloven, -med litt Pepper på Carma er ei kul dame ... a. Endret 8. februar 2019 av Sliten&kjørt51 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #8 Skrevet 8. februar 2019 Har ikke opplevd at jeg har blitt glad for at familie har dødd, men har opplevd en lettelse ved at noen av pasientene jeg har hatt har dødd. Dette har vært smertepasienter og kolspasienter. de kan være svært psykisk krevende over tid. Anonymkode: 6149a...58f 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #9 Skrevet 8. februar 2019 Om personen som døde har lidd mye tror jeg nok jeg ville blitt glad, men samtidig trist. Det høres kanskje litt feil ut, men om de har lidd så slipper de alt slik etter. Ellers blir jeg aldri glad. Selv om personen kanskje har drept noen så var det enda noen som var glad i h*n. Ikke misforstå, jeg snakker ikke om massemordere nå. Anonymkode: 48e7a...137 1
EvaLena Skrevet 8. februar 2019 #10 Skrevet 8. februar 2019 (endret) Jeg ble lettet og glad da mormor døde. Jeg har vært mormorjente i alle år og da hun ble syk og det ikke var noen mulighet for å bli frisk, så håpet jeg hun skulle få slippe fort. Samtidig ble jeg veldig lei meg, for savnet etter henne er der ennå over 20 år etter dødsfallet. Endret 2. mars 2019 av EvaLena 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #11 Skrevet 8. februar 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. En kriminell mann, som slipper unna alt. Han burde sittet i fengsel, og aldri sluppet ut! Vemmelig mann 🤬 Anonymkode: 44156...052 Krekar??? Anonymkode: dcbda...661 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #12 Skrevet 8. februar 2019 Det er noen personer der ute som jeg ikke hadde felt en tåre for, om det hadde dødd eller om noe skjedde med dem. Har blitt mobbet i barndommen, og skulle gjerne sett at vertfall to av mine tidligere medelever, pluss en lærer, hadde fått gjennomgå. Anonymkode: e681e...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #13 Skrevet 8. februar 2019 Glad er nok litt feil ord for min del. Men jeg skal innrømme jeg hadde blitt lettet og takknemlig hvis svigermor hadde dødd. Da hadde hele "korthuset" til svigers falt sammen, og mange jeg ikke liker hadde jeg sluppet å forholde meg til bortsett fra i kanskje noen ytterst få sammenkomster. Det hadde blitt en lettelse. Anonymkode: 21d15...314 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #15 Skrevet 8. februar 2019 Jeg sier som mormoren min sa om sin mor, man føler en viss lettelse oppi alt. Anonymkode: 3b21b...154
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #17 Skrevet 8. februar 2019 Ja, mamma. Hun ringer å truer med selvmord hver uke og forventer at jeg skal gi opp familielivet for å ta vare på henne. Må skjerme barnet vårt for hvem og hvordan hun er. Rett og slett ikke god i hode, og det har hun aldri heller vært. Jeg ble hentet av barnevernet når jeg var 2 år, og har egentlig ikke hatt kontakt med hun før nå. Jeg klarer/orker ikke mer. Anonymkode: b556a...fd2 9
Gjest Dikteren Skrevet 8. februar 2019 #18 Skrevet 8. februar 2019 (endret) Slettet Endret 8. februar 2019 av Dikteren
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #20 Skrevet 8. februar 2019 Min far som fant glede og tilfredsstillelse i å ydmyke meg og skremme meg da jeg var liten, som misbrukte meg, som misshandlet meg både fysisk og psykisk. Jeg griner ikke den dagen han ligger under jorda for å si det sånn. Kutta kontakten med han da jeg var 15. Aner ikke hva han gjør i dag. Sist gang jeg hørte noe var han alkoholiker. Anonymkode: 2cd4f...611 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå