AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Mannen min og jeg har så mye, og vi ønsker så gjerne å dele det med noen som trenger det. Vi vurderer å bli et besøkshjem i første omgang, men får ikke svar fra det lokale kontoret. Har ringt flere ganger, samt tatt kontakt på mail og oppmeldingsskjema, men blir bare fortalt at vi blir kontaktet. Vel, første gang vi fikk den beskjeden er over 3 måneder siden. Det store spørsmålet vårt er om det er mulig å være besøkshjem i uken? På nettsidene står det at besøk som regel foregår i helgene, men det trenger jo ikke bety kun helg. Det er nemlig slik at jeg har en jobb, der jeg fra august til april jobber hver helg i en annen by, men har fri mandag til og med torsdag kl. 22. (Det er derfor jeg skriver så sent, er på vei til jobben nå). Hva tenker dere? Er det bare å legge fra seg ønsket til jeg evt. bytter jobb, noe som ikke er mulig før om et par år, eller er det mulig å få til et samarbeid som involverer ukedagene? Anonymkode: a6314...f8a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Det var rart at dere ikke får svar. Er det barnevernet dere har ringt da? Er jo kanskje mulig å ringe sentralbordet til kommunen og si dere ønsker å snakke med de som har med besøkshjem å gjøre. Er nok mest vanlig med helger ja, men jeg vil tro de kan være interessert i hverdager også. Behov kan være veldig individuelt. Håper dere får svar snart, og lykke til. Jeg har selv hatt barn i besøkshjem noen år, veldig fint tilbud, og veldig flott at dere øsnker å være. Anonymkode: 39480...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå