AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Eller er det lagt ned? Kom over denne siden nå, https://e24.no/naeringsliv/dnb/naa-forsvinner-bank-i-butikk/24007351 Skulle gjerne satt inn et par tusenlapper. Anonymkode: 14a9b...d72 1
SPOCA Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 (endret) Gikk i min post-i-butikk for bare noen dager siden ihvertfall. Det du referer til i artikkelen er hos Norgesgruppen, og ikke post-i-butikk. Før kunne man gå på f.eks Kiwi og sette inn penger via vanlig kasse. Det har ikke noe ned Posten som sådan å gjøre. Endret 8. februar 2019 av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Jeg setter inn kontanter i post i butikk meget ofte ja. Anonymkode: 5ea96...b65
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 2 minutter siden, SPOCA skrev: Gikk i min post-i-butikk for bare noen dager siden ihvertfall. Det du referer til i artikkelen er hos Norgesgruppen, og ikke post-i-butikk. Før kunne man gå inn på f.eks Kiwi å sette inn penger via vanlig kasse. Det har ikke noe ned Posten som sådan å gjøre. Ah ok Du har DNB regner jeg med? Tar du bare med deg bankkortet og ramser opp kontonr, gir kassedama kontantene, så setter ho inn? Anonymkode: 14a9b...d72
SPOCA Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ah ok Du har DNB regner jeg med? Tar du bare med deg bankkortet og ramser opp kontonr, gir kassedama kontantene, så setter ho inn? Anonymkode: 14a9b...d72 Ja, Dnb. Jeg gir kontantene, hun setter inn penger og så setter man inn kort (og taster kode). Oppgir ikke kontonummer (kan vel gjøre det, det vet jeg ikke).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå