AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Jeg synes det er et voldsomt fokus på overvektige, og hvor håpløse og uattraktive overvektige er her inne. Nå har det nylig vært tråder om analsex og hvordan tjukke damer elsker det. Hvorfor vil noen date en overvektige partner. Hvordan tenner vanlige menn på overvektige damer - har de da en fat fetish? Er tjukke personer aktive, når de har sex? Har man lov å date om BMI er over 30? Osv, osv, osv. Er det så utrolig spennende? Eller det så mange spm knyttet til overvekt - og gjelder det ikke hovedsakelig om overvekige damer? Det er liksom mye verre å være dame og feit enn mann og feit? Så ser jeg mange menn som har hatt random sex med feit dame og sier hvor forferdelig det er... men hvorfor har de da gått til sengs med de i utgangspunktet??? Overvekt burde nesten være en egen kategori her inne! Anonymkode: c1e77...e52 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Har egentlig lurt på det samme. På forumet her florerer det av idiotiske tråder om blant annet overvekt. Hva enkelte finner morsomt ved dette, er jammen ikke godt å vite. Anonymkode: 458a8...daf
Perle Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Det går liksom litt i bølger her. Uføre, alenemødre, aspergers og sykepleiere som tjener for mye. Nå er vi helt tydelig inne i en feite-folk periode. 1
Chablis Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 Det har vært mange fjortisstroll her i det siste. Og de vil trolle mest mulig, og siden de tror den generelle kgbruker er overvektig alenemor som naver mens hun hater barnefar og stemor så bruker trollene disse temaene i håp om mest mulig reaksjon.
SPOCA Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Godt spørsmål. Overvektige er de man elsker å hate, på linje med alenemødre osv. Vet ikke hvor mange ganger jeg fikk slengt etter meg stygge kommentarer den gang jeg veide 80 kg mer enn jeg gjør nå (dvs 166 kg). En fremmed spurte min den gang eks på butikken om han ikke syntes jeg var ekkel. En annen lurte på om jeg ikke bare kunne dø, jeg var kun en byrde for samfunnet uansett. Jeg tror det handler om en blanding av fascinasjon (som en bilulykke, man klarer bare ikke å se vekk), og sånn blir det på KG; man klarer ikke å la være å diskutere det. Samtidig er det enkelte som finner overvekt svært provoserende - hvordan har man latt seg bli slik eller hvorfor slutter man ikke bare å spise. Samtidig er det en del ignoranse der ute - folk evner ikke til å forstå og skjønne. Det er vanskelig for enkelte å sette seg inn i en situasjon de aldri har vært i selv. Og så har man de som bare vil provosere. Take your pick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå