AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 I hele januar og til nå, har jeg følt meg nummen i følelsene mine? kan jo le og slikt, men til syvende og sist, er jeg nummen i følelsene? Ingen problem med mat eller søvn? noen som har opplevd lignende og vet hva det skyldes? går også på d vitaminer, og trener innimellom. Anonymkode: 140b8...b5d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 Så du føler hverken på glede eller tristhet? Har det skjedd noe i livet ditt? Anonymkode: b3d9e...fae
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #3 Skrevet 7. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du føler hverken på glede eller tristhet? Har det skjedd noe i livet ditt? Anonymkode: b3d9e...fae Ned har ikke skjedd noe spesielt :// Anonymkode: 140b8...b5d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #4 Skrevet 7. februar 2019 Jeg har det helt likt!! Kjenner verken på glede eller tristhet lengere og jeg aner ikke hvorfor.. Har hatt det slik i flere måneder. Men jeg tror kanskje det har noe med at jeg er på et punkt i livet hvor jeg ikke er helt tilfreds med hverdagen min, og heller ikke klare å kjenne etter hva jeg FAKTISK vil (mtp studier/jobb/hvor jeg skal bo osv). Kanskje du har noen bekymringer som tar opp mye av energien din? Eller at du er utilfreds med noe/mangler noe? Anonymkode: 26ba9...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Følelsene blir for de fleste mindre sterke etter hvert som man blir eldre. Det er derfor voksne ikke oppfører seg som barn eller ungdommer. Anonymkode: 5d5cf...efe
Thjelp Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 Åh, dette er spot on på hvordan jeg har det også, føler meg helt avslått følelsesmessig. Jeg burde jo være kjempelykkelig, jeg har en okey jobb, fått kontakt med gamle venner og på toppen av det hele har jeg klart å score fyren jeg har crushet på pinlig lenge🙈 Tvinger fram litt latter og et smil på jobb og ellers i livet men føler meg nummen ja. Skyldes sikkert ar jeg nå ikke lengre går til psykolog og jeg har lagt lokk på alt av følelser for øyeblikket, siden ingen andre egentlig vil høre om dem
OPIgirl Skrevet 9. februar 2019 #7 Skrevet 9. februar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Følelsene blir for de fleste mindre sterke etter hvert som man blir eldre. Det er derfor voksne ikke oppfører seg som barn eller ungdommer. Anonymkode: 5d5cf...efe Hvor har du det tullet fra?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #8 Skrevet 9. februar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Følelsene blir for de fleste mindre sterke etter hvert som man blir eldre. Det er derfor voksne ikke oppfører seg som barn eller ungdommer. Anonymkode: 5d5cf...efe Dette stemmer ikke. Man lærer seg helt enkelt å regulere dem bedre. Anonymkode: 47c9f...471 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå