Pinkpanther Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Kjent player har gradvis lagt meg til på alle sosiale medier. I helgen var vi ute sammen, han hang på meg hele kvelden, vi hadde ons. Han sender meg noen snapper hver dag, men og memes. Trenger ingen kommentarer om hvor dum jeg var som hadde sex med han. Jeg ønsker tips om hvordan gå frem for å få han videre interresert og eventuelt finne på noe.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 Interessen er der fra hans side, så det er det å holde på den. Han er helt sikkert vant med at kvinner er veldig på, så du må leke litt kostbar. Men det er selvfølgelig en balansegang der 😊 Anonymkode: 125ae...520 4
Pinkpanther Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessen er der fra hans side, så det er det å holde på den. Han er helt sikkert vant med at kvinner er veldig på, så du må leke litt kostbar. Men det er selvfølgelig en balansegang der 😊 Anonymkode: 125ae...520 Takk for svar! Ja, jeg svarer kun på ting han sender meg direkte, ikke fellessnapper osv. Noen konkrete tips?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #4 Skrevet 7. februar 2019 Jeg er gift med en tidligere player, og han er den andre playeren jeg har hatt forhold til. Det var jeg som forlot den første, så jeg har egentlig aldri opplevd noen av dem som playere. Jeg vet bare at de var det, og eksen min gikk tilbake til å være det da vi gikk fra hverandre. En venninne av meg fleiper med at jeg har en ekstra interesse for å temme de tilsynelatende umulige menn, men har ikke vært slik. I begge tilfeller var det de som jaktet meg. Med den første visste jeg ikke at han ble ansett som en player før vi hadde vært sammen en god stund. Jeg møtte en gentleman, han var en gentleman mens vi var sammen, og han var til og med en gentleman da jeg forlot ham. Vi har fremdeles kontakt, på vennskapelig vis. Med andremann visste jeg, og derfor var jeg ikke spesielt interessert i ham. Tok ham ikke seriøst. Han måtte jobbe hardt for å få meg. Det var ikke et spill, jeg tok ham faktisk ikke seriøst, og bare fleipet når han forsøkte å flørte eller fortelle meg at han hadde falt for meg. Han var gøyal å prate og tulle med, tenkte jeg, for jeg trodde han tullet han også. Han var visst rimelig frustrert en periode, men så falt jeg for ham til slutt da. Han fikk en liten håndsrekning fra en god venninne av meg. Jeg har ingen oppskrift på hvordan man fanger en player. Det beste er vel at du er deg selv, så faller han for deg om du er hans type. Min mann sier han falt for meg fordi jeg var så ekte, og så smilende. Det var aldri noe "se på meg hvor sexy jeg er og hvor mange som vil ha meg, om du ikke er kjapp nok" - spill. Jeg hadde det bare gøy og var vennlig mot folk. Player nr 1 sin begrunnelse vet jeg ikke om jeg tar som et kompliment. Han påsto at jeg var det mest godtroende vesenet han noen gang hadde møtt. Man kunne ikke oppføre seg slemt mot slik naivitet. Til mitt forsvar, jeg var ung! Anonymkode: e44e4...e72 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Du må flørte. F eks kan du skrive: "driver du og snoker på meg nå?😉😉" Vær leken når du skriver. Anonymkode: 76229...9a7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må flørte. F eks kan du skrive: "driver du og snoker på meg nå?😉😉" Vær leken når du skriver. Anonymkode: 76229...9a7 Jeg ville ikke gjort det. "Min" player ville først ha meg, når jeg ikke lengre ville ha han (pga spillet og surret hans), og jeg plutselig var kapret av en annen. Ergo, han ville ha det han ikke kunne få. Responser på det han sier og gjør, men ikke vis enda at du er skikkelig keen på han. Da er jakten over, og det spørs om han har rukket å falle etter et ons, og slike menn, de vil jakte (og da får han også bygget opp følelse og interessen for deg, slik at han føler det er verdt å kapre deg). Men ikke spill for 'hard to get heller, du må gi han litt tilbake, bare ikke vær for på, å renn han ned med flørtemeldinger ut av det blå men det er bare mine tanker da. Anonymkode: dd026...fd1 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #7 Skrevet 8. februar 2019 Hvorfor vil du at en player skal bli interessert i deg? Hvorfor vil du risikere å bli lekt med? Anonymkode: 571a3...3f5 3
Katten.2.0 Skrevet 8. februar 2019 #8 Skrevet 8. februar 2019 Greia er at kjærlighet kommer om den kommer. Om han blir forelsket så er det fordi at du er du, og han ble forelsket i deg. Om han ikke blir forelsket, så er det lite du kunne gjort annerledes. Ville sett på det som moro, og ta det som det kommer uavhengig utfall. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #9 Skrevet 8. februar 2019 Hva er poenget med slikt tull? Kan man ikke være ærlige mot hverandre? Voksne folk skal ikke leke katt og mus med hverandre. Enten liker man hverandre, eller ikke. Anonymkode: e2236...dfe 3
Pinkpanther Skrevet 8. februar 2019 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du at en player skal bli interessert i deg? Hvorfor vil du risikere å bli lekt med? Anonymkode: 571a3...3f5 For å se om jeg kan få han? Ingen følelser involvert enda.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #11 Skrevet 8. februar 2019 3 timer siden, Pinkpanther skrev: For å se om jeg kan få han? Ingen følelser involvert enda. Jeg ville helt ærlig vært svært forsiktig med å prøve å få en fyr til å forelske seg i meg, bare for å bevise at "du kan". Da er du ikke noe bedre enn han som player. Et forhold skal utvikle seg naturlig, og ikke på et slikt grunnlag. Du bør heller tenke på om dere har samme verdier, interesser, kommunikasjon, og om dere passer sammen. Er redd for at karma kan bite deg om du fortsetter dette. Det er min mening. Anonymkode: 5cf49...22d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå