Gå til innhold

Æsj ass, nå dør jeg snart! Klarte å sprute meg selv i kjeften når jeg runket, faen i helvete som det smakte. Skal aldri tvinge jenter til å

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det smakte jævlig, skal aldri forlange at jenter skal suge meg lenger, de fortjener virkelig ikke slik smak. 

Jeg lå i sengen å runket som vanlig, men idag kom spruten annerledes og mye av spruten i munnen min, nå dør jeg snart!!

Anonymkode: 90785...e87

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt med trolletråd. Kjedelig:helen:

Anonymkode: 04f7e...bb8

• Liker 7
Skrevet

Er ikke det leggetid for deg nå? 🙈

Anonymkode: 169b3...75d

• Liker 1
Skrevet

Det er helt sant altså, faen i helvetes manneræv som det smakte. Hvordan i helvetes horehus klarer dere jenter å suge å svelge noe så forpult dårlig smak? At dere orker sier jeg bare 

• Liker 1
Skrevet

Svelger det før det rekker å sette smak. Er det mye spytter jeg ut. Men altså, har du liksom aldri smakt på sæden din før?

Anonymkode: daef5...65d

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt sant altså, faen i helvetes manneræv som det smakte. Hvordan i helvetes horehus klarer dere jenter å suge å svelge noe så forpult dårlig smak? At dere orker sier jeg bare 

Klarer du virkelig ikke å komme med flere skjellsord på ett svar? 

Anonymkode: 16faf...3e4

• Liker 3
Skrevet

Spesielt at du ikke har smakt på det før.. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du er syk? Siden det smakte så voldsomt fælt?

• Liker 2
Skrevet

Jeg begynner nesten å spy hver gang, har klart til nå å svelge alt eller spytte noe ut før det kommer opp da. Heldigvis er denne mannen kjæresten min så han respekterer når jeg nekter å ta det i munnen.

Anonymkode: 58b48...232

• Liker 1
Skrevet

Leggetid.

Anonymkode: f2335...681

Skrevet

Jeg trodde du var opptatt med å bulke bilen til søskenbarnet ditt jeg ts, hvordan har du tid til å runke sånn?

Anonymkode: 7f179...100

• Liker 2
Skrevet (endret)

«Skal aldri tvinge jenter ...» Bra plan hvis du vil unngå å påføre traumer og havne i fengsel med oppreisningskrav på 100 000kr.

Endret av Rotemor
  • Liker 7
Skrevet

Dårlig forsøk på humor dette her.

• Liker 2
Skrevet

Oppsøk lege. Du er alvorlig syk. Det smaker nesten ingenting av det og det skal det heller ikke gjøre.

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde du var opptatt med å bulke bilen til søskenbarnet ditt jeg ts, hvordan har du tid til å runke sånn?

Anonymkode: 7f179...100

?? Jeg har ikke bulket noen bil???

Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Oppsøk lege. Du er alvorlig syk. Det smaker nesten ingenting av det og det skal det heller ikke gjøre.

Det smaker jo, jeg synes ikke noe om det, men avskyr det ikke til den grad TS faker det.

Anonymkode: 6474e...07b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

svelger ikke, dvs jeg har prøvd med flere men det er kun en som hadde smak jeg ikke brakk meg av. Menn som vil ha dama til å svelge bør smake på sin egen sæd først. 

Anonymkode: 2ce53...e59

Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

jeg er ikke kresen på smak men å si at sæd ikke smaker noe er merkelig. 

Anonymkode: 2ce53...e59

• Liker 7
Skrevet

Det er fordi du er mann, TS. Våre smaksløker er innstilt på at det smaker død og grønne jævler, mens hos kvinner smaker det som den nydeligste vanilje. 

Anonymkode: 32993...ac5

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi du er mann, TS. Våre smaksløker er innstilt på at det smaker død og grønne jævler, mens hos kvinner smaker det som den nydeligste vanilje. 

Anonymkode: 32993...ac5

vanilje er ikke salt. sæd er mer som creme brulee der vanilje og sukker bytta ut med salt.

Anonymkode: ebcb7...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...