Gå til innhold

Nysingel. Trenger råd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger tips til hvordan takle en ensom hverdag.. Dating er for tidlig.. Trenger noe å gjøre på kvelder/ettermiddager og helger da jeg er mye alene på denne tiden. Bor i en by hvor jeg ikke har noen nære å tilbringe tid med.. 

Anonymkode: abd18...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på kino, arrangementer, kamper(fotball/håndball/bandy/hockey). Dra på søstrene grene og Clas, drøm deg bort og planlegg en forandring av hjemmet ditt, ha et prosjekt, du KAN lage noe selv, snakk med noen på et busstopp, gå på biblioteket, utforsk plassen du bor på, gå omveier, prøv yoga, kjenn på aleneheten, tenn stearinglys, flytt på en blomst hjemme, drikk deg full alene, kast tullet i kjøkkenskuffene, rydd i kjøleskapet, sorter sminken, lever gamle klær til uff eller Frelsesarmeen, gå på konsert, ta en øl, spør om veien, lat som at du har mistet noe og få noen med på å lete, hjelp en gammel mann over veien, bruk happen, og tinder, trenger ikke snakke med noen, pløy YouTube, lær noe nytt, skift på senga, luft soverommet, gå gjennom en rotekasse. Det gjør i verste fall vondt, men det du dør ikke av det, jeg lover, kjenn på det og kom til enighet med deg selv, klipp deg, send en melding til noen fra for lenge siden, planlegg bursdag og spis sjokolade på treningssenteret mens du later som at du venter på noen😊

Anonymkode: b2365...33f

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikking og hekling reddet livet mitt iallfall. Høres kanskje kjerring ut, men jeg lager relativt hippe ting, sexy sommertopper(altså ikke den samme ullgenseren som halve norge lager samtidig), og sokker, leker og pynt til familie og slekt. 

En hobby som gir deg mening og tar mye av konsentrasjonen anbefales. Husk at det alltid går tregt og er frustrerende når man begynner med noe nytt, det må man tråle gjennom til man kommer inn i det.

Anonymkode: fd08f...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå på kino, arrangementer, kamper(fotball/håndball/bandy/hockey). Dra på søstrene grene og Clas, drøm deg bort og planlegg en forandring av hjemmet ditt, ha et prosjekt, du KAN lage noe selv, snakk med noen på et busstopp, gå på biblioteket, utforsk plassen du bor på, gå omveier, prøv yoga, kjenn på aleneheten, tenn stearinglys, flytt på en blomst hjemme, drikk deg full alene, kast tullet i kjøkkenskuffene, rydd i kjøleskapet, sorter sminken, lever gamle klær til uff eller Frelsesarmeen, gå på konsert, ta en øl, spør om veien, lat som at du har mistet noe og få noen med på å lete, hjelp en gammel mann over veien, bruk happen, og tinder, trenger ikke snakke med noen, pløy YouTube, lær noe nytt, skift på senga, luft soverommet, gå gjennom en rotekasse. Det gjør i verste fall vondt, men det du dør ikke av det, jeg lover, kjenn på det og kom til enighet med deg selv, klipp deg, send en melding til noen fra for lenge siden, planlegg bursdag og spis sjokolade på treningssenteret mens du later som at du venter på noen😊

Anonymkode: b2365...33f

Disse rådene her fikk meg til å smile☺️ fantastisk 👏 takk! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening, trening og atter trening :) Gå på kino, møte venner.. lage mat, rydde hjemme

Anonymkode: 7d1a1...50e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør noe du har ønsket å gjøre en stund. Om det så er å klippe håret, bleke tennene eller å begynne å trene (eller finn på noe nytt på trening). Lag noen fancy middager fra bunnen, les en bok, selg gamle ting som du ikke bruker, inviter over venner for alt fra brettspillkveld til Netflix-kveld. Poenget er å gjøre noe som gjør at du føler deg bedre, og som gjør at du igjen lærer deg å skjønne at du ikke trenger noen andre for å leve et godt liv - lær deg å elske deg selv, nyte livet alene og gjør akkurat det du ønsker! Spar penger om du vil det, dra på en helgetur alene til Madrid om du vil det, begynn med en hobby...

Anonymkode: 058db...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, millabs said:

Takker for gode råd. Det går litt bedre idag :)

Dette klarer du. Det går mye bedre etter noen uker.

Anonymkode: 058db...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger tips til hvordan takle en ensom hverdag.. Dating er for tidlig.. Trenger noe å gjøre på kvelder/ettermiddager og helger da jeg er mye alene på denne tiden. Bor i en by hvor jeg ikke har noen nære å tilbringe tid med

Har du jobb? Søk litt sosialt om det arrangeres der, da kommer du deg ut, det har jeg erfart er meget bra. Så trener jeg en del, jobber mye, og reiser på ferier der jeg gjør akkurat det jeg vil :) Til steder som ingen andre kan reise til, fordi de ikke får med seg andre, men som jeg har lengtet etter å besøke. Har ikke en negativ ting å si om det å være singel etter et langt forhold som tok slutt. Men du må selv være aktiv,og ikke mure deg inne alene. De er lettere sagt en gjort, bare utfordre deg selv på dette her, og du skal se hvor mye det gir deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg :) Viktig å lære seg å trives i eget selskap - og å faktisk trives der. Ikke gjør deg avhengig av venner. Bli kjent med deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havnet i denne situasjonen selv i høst og det gjør fortsatt vondt. Men jeg fant ut at det som gir meg littegrann glede er å ha det trivelig rundt meg. Så jeg har brukt tid på å finne kunst jeg vil ha, rammet inn bilder og redigert ulike bilder jeg har tatt. Og prøvd ulike former for trening, møtt nye folk, reist har jeg gjort. Har bestilt meg yoga-reise til Malaysia til høsten :)

Så tenk litt etter hva du interesserer deg for, og prøv å gjennomfør det. Er også hyggelig å invitere folk på middag eller bare kaffe og kake og en prat. 

Lykke til ❤️ 

Anonymkode: daaaa...a9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...