Gå til innhold

Burde jeg si noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt ut invitasjoner til dåp. Skrev kun navnet på min venninne på invitasjon hennes. Fikk så melding fra henne om at hun og typen gleder seg til å komme. Er det ikke implisitt at kun hun er invitert? Burde jeg svare dette eller bare la det ligge? Har bedt alle venninnene mine uten partner pga liten plass. 

Anonymkode: 56f4d...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skriver du akkuratt det 🙂

Bare venninner uten patnere, pga lite plass 👍

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har sendt ut invitasjoner til dåp. Skrev kun navnet på min venninne på invitasjon hennes. Fikk så melding fra henne om at hun og typen gleder seg til å komme. Er det ikke implisitt at kun hun er invitert? Burde jeg svare dette eller bare la det ligge? Har bedt alle venninnene mine uten partner pga liten plass. 

Anonymkode: 56f4d...efb

Selvfølgelig svarer du henne at partnere ikke er invitert. "Beklager, pga liten plass er venninner dessverre invitert uten partnere". 

• Liker 3
Skrevet

Hei, trådstarter

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...