AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Lurer på dette? ikke skjedd her med 3 partnere, men har fryktet det og gjør det fortsatt. Skikkelig stygg nedentil. Dette er ikke overdrevet heller. Helt bak til anal. Anonymkode: 61ff6...f65
BMW 5-serie 535D Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 Ja jeg har så stygg pikk så jeg aldri har latt ei jente se den
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #3 Skrevet 7. februar 2019 dere tuller nå?? Anonymkode: 0d10b...55b 14
FactsOverFeelings Skrevet 7. februar 2019 #4 Skrevet 7. februar 2019 En gang, men det var ILLE. Fant på en eller annen teit unnskyldning og kom meg uten døren i all hast.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #5 Skrevet 7. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: dere tuller nå?? Anonymkode: 0d10b...55b Nei, tuller ikke. Anonymkode: 61ff6...f65
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #6 Skrevet 7. februar 2019 Ikke så lenge det var rent liksom. Kjønnsorganer er jo ikke akkurat pene med mindre du spør Aune Sand. Anonymkode: 957ab...40d 29
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #7 Skrevet 7. februar 2019 Har du født? Ingen er stygge. Så lenge alt er rent og friskt uten sykdom så er alle like fine. Anonymkode: 5f2f1...3f7 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #8 Skrevet 7. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du født? Ingen er stygge. Så lenge alt er rent og friskt uten sykdom så er alle like fine. Anonymkode: 5f2f1...3f7 Har født. Anonymkode: 61ff6...f65
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #9 Skrevet 7. februar 2019 En gang. Så ut som noe som hadde blitt torturert til døde. Bare hele formen var unormal. Veldig tykk nederst, for så å bli ganske smal mot tuppen. Den vridde seg mot siden, men det begynte halveis på penis og ikke hele penisen. Ballene hang laaaangt nede, aldri sett maken før. Den ligner veldig på nesen/snuten/snabelen til fantorangen. Var så usexy at jeg klarte det bare ikke. Det var bare noe med hele penisen, jeg klarte det bare ikke. Spiller ingen rolle hvilken rolle altså, det ble bare helhets inntrykket og jeg har aldri opplevd en knekk midt på penis på den måten før. Anonymkode: 28af1...4b1 8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #10 Skrevet 7. februar 2019 Bare en så hadde så utrolig liten at d ikke gikk Anonymkode: c8671...724
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #11 Skrevet 7. februar 2019 En eks av meg er selverklært "puppemann", og fortalte at ei jente han hadde hatt med seg hjem en gang hadde så stygge pupper (etter hans mening) at når hun hadde tatt av seg bh'en hadde han bedt henne om å bare kle på seg igjen og reise hjem... Anonymkode: c8486...5ad
Hr. Aktiv Skrevet 7. februar 2019 #12 Skrevet 7. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En eks av meg er selverklært "puppemann", og fortalte at ei jente han hadde hatt med seg hjem en gang hadde så stygge pupper (etter hans mening) at når hun hadde tatt av seg bh'en hadde han bedt henne om å bare kle på seg igjen og reise hjem... Anonymkode: c8486...5ad Er enkelte så stygge som den eksen? Hva får de til å si sånn? 22
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #13 Skrevet 7. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på dette? ikke skjedd her med 3 partnere, men har fryktet det og gjør det fortsatt. Skikkelig stygg nedentil. Dette er ikke overdrevet heller. Helt bak til anal. Anonymkode: 61ff6...f65 Har sett stygge peniser, men har ikke løpt ut døra. Hva skal man si/gjøre?, noen har kanskje et penere kjønnsorgan enn andre, men tror det har mye å si på hygiene/hår/hva man er vant til. Det finnes stygge peniser og det finnes stygge vaginaer, what to do Anonymkode: 5128b...eeb 3
prettylittlemisfit Skrevet 7. februar 2019 #14 Skrevet 7. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så lenge det var rent liksom. Kjønnsorganer er jo ikke akkurat pene med mindre du spør Aune Sand. Anonymkode: 957ab...40d Haha, dagens! 😂😂😂😂😂 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #15 Skrevet 7. februar 2019 En jeg datet hadde penis som nesten bare så ut som ett hull ut fra pungen. Testiklene var så knøttsmå, virkelig bittesmå. Jeg undret meg veldig på hvordan dette skulle gå for seg. Jeg visste jo at han hadde pult mye før etter 3 unger og ekteskap i 24 år. Det gikk på ett vis Anonymkode: c7561...f64 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #16 Skrevet 7. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En jeg datet hadde penis som nesten bare så ut som ett hull ut fra pungen. Testiklene var så knøttsmå, virkelig bittesmå. Jeg undret meg veldig på hvordan dette skulle gå for seg. Jeg visste jo at han hadde pult mye før etter 3 unger og ekteskap i 24 år. Det gikk på ett vis Anonymkode: c7561...f64 Herregud hva? Micropenis?? Anonymkode: 5128b...eeb 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #17 Skrevet 7. februar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker said: En gang. Så ut som noe som hadde blitt torturert til døde. Bare hele formen var unormal. Veldig tykk nederst, for så å bli ganske smal mot tuppen. Den vridde seg mot siden, men det begynte halveis på penis og ikke hele penisen. Ballene hang laaaangt nede, aldri sett maken før. Den ligner veldig på nesen/snuten/snabelen til fantorangen. Var så usexy at jeg klarte det bare ikke. Det var bare noe med hele penisen, jeg klarte det bare ikke. Spiller ingen rolle hvilken rolle altså, det ble bare helhets inntrykket og jeg har aldri opplevd en knekk midt på penis på den måten før. Anonymkode: 28af1...4b1 Liker ikke le av andres underliv, men unnskyld nå lo jeg faktisk høyt. Den beskrivelsen 😂😂😂 Anonymkode: aa3e1...69d 3
anno1 Skrevet 7. februar 2019 #18 Skrevet 7. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Liker ikke le av andres underliv, men unnskyld nå lo jeg faktisk høyt. Den beskrivelsen 😂😂😂 Anonymkode: aa3e1...69d Jeg også!! Stygt å le men.. 😂😂😂 dette var dagens. 1
Chablis Skrevet 7. februar 2019 #19 Skrevet 7. februar 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: En eks av meg er selverklært "puppemann", og fortalte at ei jente han hadde hatt med seg hjem en gang hadde så stygge pupper (etter hans mening) at når hun hadde tatt av seg bh'en hadde han bedt henne om å bare kle på seg igjen og reise hjem... Anonymkode: c8486...5ad Minner meg om en jeg var ff med.. Han var så glad for at jeg kunne suge, hun forrige hadde visst så lite peiling at han hadde sendt hun på dør med beskjed om å øve på en agurk.. Han lo mens han fortalte, virket stolt over hvor kul kommentar han hadde klart å servere.. Jeg dro og så meg aldri tilbake. 17
anno1 Skrevet 7. februar 2019 #20 Skrevet 7. februar 2019 Men hva gjør at du føler at underlivet ditt er stygt, TS? Fikk du skader etter fødsel? selv fikk jeg en liten ekstra hudfold etter 1 barnet. Aldri plaget meg eller partner. Når jeg fikk nr 2 påpekte jordmora det faktisk. Sa jeg kunne komme inn å fikse det. Takket nei til det siden det syns veldig lite og ikke plager meg. Er det noe du eventuelt kunne fikset på for å føle deg bedre? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå