Gå til innhold

Har noen opplevd et så stygt kjønnsorgan at det ikke er blitt sex allikevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på dette?

ikke skjedd her med 3 partnere, men har fryktet det og gjør det fortsatt. 

Skikkelig stygg nedentil. Dette er ikke overdrevet heller. Helt bak til anal. 

Anonymkode: 61ff6...f65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har så stygg pikk så jeg aldri har latt ei jente se den

Skrevet

dere tuller nå??

Anonymkode: 0d10b...55b

• Liker 14
Skrevet

En gang, men det var ILLE.
Fant på en eller annen teit unnskyldning og kom meg uten døren i all hast.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dere tuller nå??

Anonymkode: 0d10b...55b

Nei, tuller ikke. 

Skrevet

Ikke så lenge det var rent liksom. Kjønnsorganer er jo ikke akkurat pene med mindre du spør Aune Sand.

Anonymkode: 957ab...40d

• Liker 29
Skrevet

Har du født? Ingen er stygge. Så lenge alt er rent og friskt uten sykdom så er alle like fine.

Anonymkode: 5f2f1...3f7

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du født? Ingen er stygge. Så lenge alt er rent og friskt uten sykdom så er alle like fine.

Anonymkode: 5f2f1...3f7

Har født. 

Skrevet

En gang. Så ut som noe som hadde blitt torturert til døde. Bare hele formen var unormal. Veldig tykk nederst, for så å bli ganske smal mot tuppen. Den vridde seg mot siden, men det begynte halveis på penis og ikke hele penisen. Ballene hang laaaangt nede, aldri sett maken før. Den ligner veldig på nesen/snuten/snabelen til fantorangen.  

Var så usexy at jeg klarte det bare ikke. Det var bare noe med hele penisen, jeg klarte det bare ikke. Spiller ingen rolle hvilken rolle altså, det ble bare helhets inntrykket og jeg har aldri opplevd en knekk midt på penis på den måten før. 

Anonymkode: 28af1...4b1

• Liker 8
Skrevet

Bare en så hadde så utrolig liten at d ikke gikk 

Anonymkode: c8671...724

Skrevet

En eks av meg er selverklært "puppemann", og fortalte at ei jente han hadde hatt med seg hjem en gang hadde så stygge pupper (etter hans mening) at når hun hadde tatt av seg bh'en hadde han bedt henne om å bare kle på seg igjen og reise hjem... :roll:

Anonymkode: c8486...5ad

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En eks av meg er selverklært "puppemann", og fortalte at ei jente han hadde hatt med seg hjem en gang hadde så stygge pupper (etter hans mening) at når hun hadde tatt av seg bh'en hadde han bedt henne om å bare kle på seg igjen og reise hjem... :roll:

Er enkelte så stygge som den eksen?

Hva får de til å si sånn?

• Liker 22
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på dette?

ikke skjedd her med 3 partnere, men har fryktet det og gjør det fortsatt. 

Skikkelig stygg nedentil. Dette er ikke overdrevet heller. Helt bak til anal. 

Har sett stygge peniser, men har ikke løpt ut døra. Hva skal man si/gjøre?, noen har kanskje et penere kjønnsorgan enn andre, men tror det har mye å si på hygiene/hår/hva man er vant til. Det finnes stygge peniser og det finnes stygge vaginaer, what to do

Anonymkode: 5128b...eeb

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lenge det var rent liksom. Kjønnsorganer er jo ikke akkurat pene med mindre du spør Aune Sand.

Anonymkode: 957ab...40d

Haha, dagens! 😂😂😂😂😂

• Liker 3
Skrevet

En jeg datet hadde penis som nesten bare så ut som ett hull ut fra pungen. Testiklene var så knøttsmå, virkelig bittesmå. Jeg undret meg veldig på hvordan dette skulle gå for seg. Jeg visste jo at han hadde pult mye før etter 3 unger og ekteskap i 24 år. 

Det gikk på ett vis 

Anonymkode: c7561...f64

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En jeg datet hadde penis som nesten bare så ut som ett hull ut fra pungen. Testiklene var så knøttsmå, virkelig bittesmå. Jeg undret meg veldig på hvordan dette skulle gå for seg. Jeg visste jo at han hadde pult mye før etter 3 unger og ekteskap i 24 år. 

Det gikk på ett vis 

Anonymkode: c7561...f64

Herregud hva? Micropenis??

Anonymkode: 5128b...eeb

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

En gang. Så ut som noe som hadde blitt torturert til døde. Bare hele formen var unormal. Veldig tykk nederst, for så å bli ganske smal mot tuppen. Den vridde seg mot siden, men det begynte halveis på penis og ikke hele penisen. Ballene hang laaaangt nede, aldri sett maken før. Den ligner veldig på nesen/snuten/snabelen til fantorangen.  

Var så usexy at jeg klarte det bare ikke. Det var bare noe med hele penisen, jeg klarte det bare ikke. Spiller ingen rolle hvilken rolle altså, det ble bare helhets inntrykket og jeg har aldri opplevd en knekk midt på penis på den måten før. 

Anonymkode: 28af1...4b1

Liker ikke le av andres underliv, men unnskyld nå lo jeg faktisk høyt. Den beskrivelsen 😂😂😂

Anonymkode: aa3e1...69d

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker ikke le av andres underliv, men unnskyld nå lo jeg faktisk høyt. Den beskrivelsen 😂😂😂

Anonymkode: aa3e1...69d

Jeg også!! Stygt å le men.. 😂😂😂 dette var dagens. 

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minner meg om en jeg var ff med.. Han var så glad for at jeg kunne suge, hun forrige hadde visst så lite peiling at han hadde sendt hun på dør med beskjed om å øve på en agurk.. Han lo mens han fortalte, virket stolt over hvor kul kommentar han hadde klart å servere.. 

Jeg dro og så meg aldri tilbake. 

• Liker 17
Skrevet

Men hva gjør at du føler at underlivet ditt er stygt, TS? Fikk du skader etter fødsel?

selv fikk jeg en liten ekstra hudfold etter 1 barnet. Aldri plaget meg eller partner. Når jeg fikk nr 2 påpekte jordmora det faktisk. Sa jeg kunne komme inn å fikse det. Takket nei til det siden det syns veldig lite og ikke plager meg. 

Er det noe du eventuelt kunne fikset på for å føle deg bedre? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...